OsTiCu

Recorded травня 2014

1,6
3,3

біля Cornudella, Catalunya (España)

Ruta realitzada amb nens de 7 a 12 anys sense massa dificultat, malgrat els esglaons. A destacar la dificultat del 2n. esglaó.

Podem anar amb cotxe fins a Cornudella de Montsant, on hem de buscar les indicacions per arribar a l'ermita de Sant Joan del Codolar per un camí força estret (un cotxe hi circula sense problemes) i aparcar el vehicle al pàrquing superior de l'ermita o just el de sota, hi ha molt poques places.

Mirant l'ermita de front, la ruta comença per un camí a la dreta que passa just per darrera de l'edifici. Pocs metres després, trobarem unes indicacions i caldrà agafar la direcció (esquerre) cap a la Mare de Déu del Montsant. A partir d'ara anirem seguint les marques de color blau i groc que ens portaran al cim.

Els 2 primers Km. són de pujada forta, on guanyarem un desnivell de més de 400 m, gràcies als 3 graus equipats amb esglaons, fins a arribar finalment al cim "Roca Corbatera" 1.163 m.

Per baixar del cim, podem seguir una bona estona les marques de color groc per seguir el camí superior de la carena, fins que decidim començar a baixar seguint les marques de color blanc i vermell fins a l'ermita. Quasi al final, veurem l'ermita a l'esquerra i podem agafar una drecera ben delimitada per estalviar-nos força metres.

A la zona inferior de l'ermita, trobarem una petita zona de pic-nic i barbacoa.
Перехрестя

Direcció Mare de Deu del Montsant

Als pocs metres d'iniciar la ruta, trobarem un indicador: Cal seguir cap a l'esquerre, direcció Mare de Déu del Montsant.
Інформація

1r. Esglaó

Aquest grau és el més senzill dels 3.

2n. Esglaó

El 2n. grau és força més difícil que el 1r.
Інформація

3r. Esglaó

Dificultat semblant al 2n. però l'arrivada a aquest grau es fa força dificultosa.

• Фото jordisiol

jordisiol 11 серп. 2015

Feta ahir a la tarda. Ruta curteta però que val la pena. El Grau es força aeri i vertical. Espectaculars vistes.