Dani MaxMas

Координати 16124

Uploaded 18 вересня 2020

Recorded липня 2020

біля Vilanova del Camí, Catalunya (España)

Sortim de la benzinera "La Masia" a Vilanova del Camí i ens dirigim cap a Òdena per a pujar cap a Maians. Un cop a dalt agafem direcció Manresa per la carretera antiga, arribem a Sant Salvador de Guardiola per endinsar-nos dintre d'aquest poble i travessar-lo sencer fins a arribar a la carretera de La Massana (BP-1101). Fem uns metres en aquesta carretera i ens desviem a mà esquerra on comencem un descens que ens porta fins a Marganell, Castellbell i Vilar i Monistrol de Montserrat on comencem el conegut ascens dels onze.

Un cop a dalt ens apropem fins a Montserrat per a fer una petita visita per la zona.

Iniciem la tornada cap a casa fent el descens dels onze i un cop a baix girem cap a la dreta per anar cap a Collbató on fem parada per esmorzar a Cal Meteocoll (plaça de l'Església 7, 08293 Collbató, Barcelona, tel. 622 72 03 26) on es pot trobar una relació / qualitat preu correcte. Nosaltres vàrem parar a esmorzar a Collbató però per arribar fins aquí ja portes una bona estona i quilòmetres sobre la bicicleta per tant es pot parar abans ja sigui a Montserrat, Monistrol de Montserrat... en el cas que sigui necessari. Un cop tenim la panxa plena anem a buscar el lateral de l'autovia N-II fins a arribar al poble del Bruc i seguidament tornem a agafar una altra vegada el lateral de l'autovia N-II fins a l'Hotel Bruc (tram que es fa bastant pesat). Un cop aquí ascendim fins al Coll del Bruc on seguidament el baixem fins a arribar a l'autovia N-II. És molt important saber que en aquest tram d'autovia es pot circular amb bicicleta fins a la primera sortida perquè no hi ha cap altra opció i tampoc hi ha cap senyal que ho prohibeixi.

A partir d'aquí uns quants quilòmetres més per arribar al nostre punt d'inici.

Val a dir que la ruta és molt maca de fer pel que fa a les vistes que et trobes de les muntanyes de Montserrat perquè pots veure aquestes meravelloses muntanyes des de molts paisatges i perspectives diferents.