Dani MaxMas

Координати 4652

Uploaded 12 жовтня 2016

Recorded серпня 2016

біля Vilanova del Camí, Catalunya (España)

Sortim des de Vilanova del Camí i ens dirigim cap a Igualada per anar a buscar el company de ruta. A partir d'aquí anem cap al poble de Jorba i enfilem l'antiga N-II fins a arribar a la Panadella on la deixarem enrere per seguir pujant cap a Cervera. Val a dir que abans d'arribar a Cervera, durant un moment ens desviem a Sant Pere dels Arquells per anar a veure 3 avions de guerra que hi ha dintre d'un solar tancat. Seguirem novament direcció Cervera i un cop ens desviem cap a la dreta i deixem l'antiga N-II hi ha aproximadament 1 kilòmetre amb una pujada d'un 7% d'inclinació. Un cop som dalt a la rotonda girem cua pel mateix lloc pel qual hem vingut, a l'encreuament tornem a agafar l'antiga N-II durant una estona fins que ens desviarem a mà esquerra per a dirigir-nos cap a Sant Guim de Freixenet. Un parell de comentaris de la carretera aquesta que ens portarà a Sant Guim de Freixenet: 1- Quan ja portem aproximadament 2 Km. hi ha una forta pendent la qual té una llargada d'1 Km. amb rampes constants de fins a un 18% d'inclinació. 2– Hi ha un tros de pista que deu tenir uns 500 m o una miqueta més que no està asfaltada, no obstant això anant amb compte es pot fer bé sense cap tipus de problema. Arribem a Sant Guim de Freixenet on teníem intenció d'esmorzar però el bar on volíem anar estava tancat per vacances i vàrem decidir seguir endavant fins a Sant Martí de Sesgueioles on finalment vàrem esmorzar al restaurant "Cal Llanegues". Un cop fet el merescut avituallament (doncs portàvem quasi 70 km a les cames) agafem direcció Calaf, passem per Els Prats de Rei, Copons, Jorba, Igualada i finalment ja tornem a ser al nostre punt d'inici de la ruta.
Ruta molt rodadora i sense cap tipus de complicació tret de 2 o 3 pujades importants, la resta és relativament senzill de fer.