Скачати

Координати

14 липня 2021 р.

липня 2021

біля Tordera, Catalunya (España)

Ruta cicloturística des de Tordera fins a Portbou fent un mix de dues rutes de Wikiloc
(Blanes - Portbou. Trans Costa Brava road. Versió 2 de anscarijd i Tordera - Portbou de Lapmac moltes gràcies als dos.)
Sortint de Tordera anem cap a la costa que fins a Palamós transcorra el més possible al costat del mar i aquí ja ens desviem cap a l'interior fins a Llança on tornem a retrobar la costa. Paisatgísticament de Lloret de Mar a Sant Feliu de Guíxols, els Aiguamolls de l'Empordà, els arrossars de Pals i la costa de Llança a Portbou són fantàstiques.
Apunts:
El trànsit en dissabte i juliol de Tordera a Sant Feliu de Guíxols, sortint de Palamós a Palafrugell, de L'Escala a Sant Pere Pescador, de Castelló d'Empúries a Pau, de Llança fins a Portbou per carreteres secundàries amb poc o trànsit inexistent, la resta bastant o molt transitat.
Visitant l'Escala i sortint d'Empúries vam seguir el Carril bici que ens va fer 200 m per caminet de sorra fins a tornar a sortir a la carreta asfaltada que es pot evitar.
I a mig camí de Castelló d'Empúries a Pau travessem sense cap problema la riera de Pedret, 5 m amb un dit d'Aigua.
És una ruta sense massa dificultats si esteu acostumats a passar el dia sobre la bici i sempre es pot fer descansos visitant pobles que són molt recomanables. Ruta a planificar amb previsió del vent i evitar amb tramuntana.
Desprès de fer entrepà a Portbou tornem a Tordera en tren i informe-vos dels horaris ens cap de setmana teniu menys freqüència de trens.
Dades GPS: 152.4km, Desnivell 1474m, Temps moviment 7:24h, Vel. Mitja: 20,6km/h.