Скачати

Складність

Складно

вниз

• Фото Sant Fruitós - Callús - Salo - Matamargó - Miracle - COLLADA DE CLARÀ - Navès - Montmajor - Viver - Navàs - Sant Fruitós

Час

6 годин 18 хвилин

Координати

3 липня 2021 р.

липня 2021

біля Sant Fruitós de Bages, Catalunya (España)

Aghhh! Que malament avui!! Quin patir!!

De Sant Fruitós cap a Callús, Súria i Salo, pujant suau però on ja he vist que avui no era el meu dia.
Vaig cap a Matamargó amb alguna rampa més dreta ... Uff! que avui no puc!
Arribo a la carretera de Cardona i, en pujada suau, la segueixo fins el Miracle.
M’aturo a la font a omplir el bidonet i menjar una mica ... que avui vaig apajarat!
Continuo cap a l’Hostal del Boix, força planer.
En arribar a la carretera de Solsona la segueixo per de seguida agafar un camí rural cap a la Torregassa ... uff! pista amb trams encimentats que puja força.
Es creua la carretera de Castellvell i ara ja baixant per bona carretera s’arriba a la Collada de Clarà.
Aghh! Quin mal dia porto!
Baixo direcció a Solsona per agafar el trencall a l’esquerra cap a Lladurs, amb un primer quilòmetre que s’enfila una mica i després ja més suau o baixada.
De Lladurs baixo cap a Solsona i agafo la carretera cap Navès ... Uff! aquí ja m’ha agafat la pájara del tot!!
Va pujant suau però avui no és el meu dia.
Segueixo pujant suau cap a Montmajor ... uiff! Que llarg se m’ha fet!
A Montmajor passo pel bar a beure i menjar, per no caure desmaiat!
Segueixo cap a Viver, la primera part més baixada i la segona més pujada.
Un cop a Viver, falsa baixada cap a Navàs ... pujada suau pel mig.
De Navàs, acabo d’arribar a Sant fruitós com puc.