Скачати

Складність

Складно

вниз

• Фото Ports Andorra : Andorra la Vella - ENGOLASTERS - Sterrato - Encamp - BEIXALÍS - Ordino - ARCALÍS - Andorra la Vella

Час

4 годин 19 хвилин

Координати

16 липня 2021 р.

липня 2021

біля Andorra la Vella, Andorra la Vella (Andorra)

Uff! com puja!
Surto d’Andorra la Vella per pujar cap a Engolasters ... uff! els primers quilòmetres son força durs, després suavitza.
Al llac, comença sterrato!
Uns 3 o 4 quilòmetres de pista força planera i en bon estat, passant per fonts, un mirador, salts d’aigua i un túnel.
Un cop a la carretera un altre vegada, forta baixada cap a Encamp, per anar a pujar al Coll de Beixalís ... Uff!! dur de collons!
7 quilòmetres de forta pujada. Els 4 primers son força durs i els 3 últims una mica més suaus.
Un cop al Coll, baixo cap a l’Aldosa ... hi ha la Font del Morro, a un quilòmetre, més o menys, de començar a baixar.
Segueixo baixant fins a trobar la carretera d’Ordino.
Començo la pujada suau fins el Serrat.
A partir d’aquí comença a enfilar-se fins arribar a la part inferior de l’estació d’esquí, on el pendent suavitza una mica fins arribar a la part superior.
Foto i avall, força ràpid fins trobar el trencall de Sorteny, que el prenc per fer el quilòmetre i mig de pujada suau fins el pàrquing.
Mitja volta i llarga baixada fins Andorra la Vella.