nuriiaaa

Recorded листопада 2019

4,7
9,3

біля Llagunes, Catalunya (España)

Ruta realment bonica i molt ben senyalitzda gràcies a l'esforç d'en Paco, guarda del refugi, que ens ha assessorat a l'hora d'escollir l'itinerari. Només cal anar seguint les marques grogues fins a l'ultim coll i a partir d'allà és ben intuïtiu. La pista de tornada està perfectament marcada, no té pèrdua.

El temps total és tant perquè hem fet nit al refugi abans de pujar a l'Orri. Els temps reals que tenim són:

• Rubió-Refugi: 1'15'' en moviment i 1'37'' total
• Refugi-Orri-Refugi: 5'45'' total (no tinc el temps en moviment però hem anat molt lents ja que ha nevat la nit anterior i ha tocat anar obrint traça.
• Refugi-Rubió: 50'' temps en moviment i total

Refugi de les Comes de Rubió

Перехрестя

Seguir recte

Si es gira a la dreta es va cap al circuit petit que torna al refugi passant per l'Estany de Damunt

Al fons de la foto es pot veure una de les balises que va marcant el camí, juntament amb les marques grogues dels arbres

фото

Marca groga a l'arbre

Vistes del Cap de la Gallina Pelada durant la única clariana de tota la jornada. Tot i que el dia estava tapat, aquests eren els cims que s'observarien un dia clar.