Координати 348

Recorded грудня 2019

1,8
3,6

біля Les Chavonnes, Auvergne-Rhône-Alpes (France)

CA: hem fet aquest recorregut el cap de setmana abans de l'overtura de l'estació Aillons-Margériaz. Algunes part poden ser poc recomanables amb molts esquiadors (concretament, la pujada per la pista blava Les Coqs fins l'Alpage i una part de la baixada per la pista negra Le Lynx). Es poden evitar aquestes seccions pels senders de raquetes i ski-rando. Consulteu el mapa de pistes.

FR: on a fait ce parcours le week-end avant l'ouverture de la station Aillons-Margériaz. Peut être que certaines parties sur piste soient peu recomendables avec beaucoup de skieurs (notamment, on a monté par la piste bleue Les Coqs jusqu'à l'Alpage, et une partie de la descente par la piste noire Le Lynx). On peut eviter ces parties avec les sentiers raquettes/ski rando. Consultez la carte des pistes.

-------------

Cim del Mont Margériaz, al massís dels Bauges, ideal per a fer a raquetes i amb vistes espectaculars a la resta de cims del massís i la Chartreuse nord, i una mica més lluny a Belledonne, els Aravis i el Mont Blanc.

Com les pistes de ski encara estaven tancades, la primera part hem pujat seguint la pista blava Les Coqs fins a l'Alpage, on ja hem enllaçat amb el recorregut de la cresta (Les Crêtes). Una mica més a l'est de per on hem pujat nosaltres, hi ha l'itinerari de raquetes. A continuació, hem seguit el sender Les Crêtes fins al cim.

Opcionalment, podem pujar un parell de puntes que tot i que semblin més altes quan es veuen des del cim, realment no ho són però ofereixen bones vistes complementàries dels precipicis. La segona té un curt pas equipat amb dues barres metàl·liques sobre una escletxa, una mica aeri.

La part final, un cop passat el remuntador on hi ha la webcam Les Biolles, la fem primer fora pista i finalment per la pista negra Le Lynx. De nou, remarquem que l'estació estava tancada encara i no hi havia gaire gent a les pistes.