Yebudak

Recorded листопада 2019

2,2
4,3

Переглянуто 226 раз(и), завантажено 6 раз(и)

біля Değirmenlikızık, Bursa (Türkiye)

Bu sabah 09:30 da Arabayatağı metro istasyonunda buluşarak Şeref abinin aracıyla önce yoldan bir şeyler alarak sonrasında Zeyniler mahallesine çıktık.
Zeyniler camisinin üst tarafına aracımızı bırakarak dik patikadan yukarıya beş arkadaş yükselmeye başladık. Beş dakika sonra paraşüt pistinin oraya vardık.
Paraşüt pistinin hemen altından geçen ve Hünkar köşküne doğru giden eski Su yolu patikasından orman içi hareket ederek kestanelikler arasında yaklaşık 2300 metre yürüyerek iki çeşmeyi de geçerek çok az inerek Baba ayvaz kayasına vardık.
Bu kayada 5+ derecede olan 30 metrelik rotadan lider tırmandık ve gün içerisinde bunu bütün arkadaşlarımız yaptı.
Öğlende Tuncay'ın da aramıza katılmasıyla 6 kişilik bir ekip olduk, bol miktarda yedik içtik ve tırmandık. Havada güzeldi, manzaramız da...
Akşam 17:00 gibi biraz yorgun ama mutlu bir şekilde dönüşümüzü aynı yol üzerinden gerçekleştirdik.
Rotanın toplamı 2300 metre olmakla birlikte telefonu cebimizde koyduğumuzda iki defa Akçağlayan tokilerin oraya gidip dönmüşüz gibi görünmesi nedeniyle rota olduğundan büyük görünüyor, gerçekte bu olmadığı halde nasıl düzeltileceğini bilmediğimiz için rotayı o haliyle yükledik kusura bakmayın. (Rota çizgilerine sonradan müdahale edip düzeltmesini bilen varsa bize de öğretirse mutlu oluruz..