Координати 19793

Uploaded 29 вересня 2016

Recorded вересня 2016

біля  Girona, Catalunya (España)

[CA] Rutes del Modernisme (4.0) De Girona a la Costa Brava per la vall del Fluvià

Aquesta ruta forma part del conjunt de sis itineraris del Modernisme català elaborats per la Direcció General de Turisme del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Ruta 1. Barcelona
Ruta 2. A les terres del Vallès pel ponent de Barcelona
Ruta 3. De la Costa del Maresme als Pirineus pel Montseny i la Plana de Vic
Ruta 4. De Girona a la Costa Brava per la vall del Fluvià
Ruta 5. De Montserrat a Lleida per valls i altiplans interiors
Ruta 6. Del Penedès a les terres de l’Ebre pel Camp de Tarragona

Les sis rutes s’han desglossat en recorreguts equivalents a una jornada efectiva, atenint-se a les distàncies a recórrer i a les possibilitats de temps i d’allotjament.

Trobareu una introducció general a l’art modernista català i al conjunt de propostes a la ruta:
Rutes del Modernisme (0)

Aquesta ruta es pot realitzar en quatre jornades:

4.1 Girona, Bescanó, Anglès i Olot
4.2 Figueres i Cadaqués
4.3 La Bisbal d’Empordà, Palafrugell, s’Agaró i Sant Feliu de Guíxols
4.4 Tossa de Mar, Lloret de Mar i Caldes de Malavella

[ES] Rutas del Modernismo (4.0) De Girona a la Costa Brava por el valle del Fluvià

Esta ruta forma parte del conjunto de seis itinerarios del Modernismo catalán elaborados por la Direcció General de Turisme del Departament d'Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya.

Ruta 1. Barcelona
Ruta 2. A las tierras del Vallès por el poniente de Barcelona
Ruta 3. De la Costa del Maresme a los Pirineos por el Montseny y la Plana de Vic
Ruta 4. De Girona a la Costa Brava por el valle del Fluvià
Ruta 5. De Montserrat a Lleida por valles i altiplanos interiores
Ruta 6. Del Penedès a las tierras del Ebro por el Camp de Tarragona

Las seis rutas se han desglosado en recorridos equivalentes a una jornada efectiva, ateniéndose a las distancias a recorrer y a las posibilidades de tiempo y de alojamiento.

Se encontrará una introducción general al arte modernista catalán y al conjunto de propuestas en la ruta:
Rutas del Modernismo (0)

Esta ruta se puede realizar en cuatro jornadas:

4.1 Girona, Bescanó, Anglès y Olot
4.2 Figueres y Cadaqués
4.3 La Bisbal d’Empordà, Palafrugell, S’Agaró y Sant Feliu de Guíxols
4.4 Tossa de Mar, Lloret de Mar y Caldes de Malavella

[GB] Modernism Art Nouveau in Catalonia (4.0) From Girona to the Cosa Brava via the Fluvià valley

This route links together a group of six Catalan Modernism trails devised by the Government of Catalonia's Directorate-General for Tourism of the Ministry for Business and Labour.

Route 1. Barcelona
Route 2. From the west of Barcelona to the Vallès region
Route 3. From the Costa del Maresme to the Pyrenees via the Montseny and Plana de Vic
Route 4. From Girona to the Costa Brava via the Fluvià valley
Route 5. From Montserrat to Lleida via the inland valleys and plateaux
Route 6. From the Penedès to the Banks of the Ebro via the Tarragona region

Each of the six routes has been divided into trails that can be done in a day, taking into account distances, travel time and accommodation options, so that, as a rule, each route can be done over the course of two weekends.

A general introduction to Modernism art noveau in Catalonia and the points of interest along the route:
Modernisme Art Noveau in Catalonia (0)

This route can be done in four days: