Час  одна година одна хвилина

Координати 2611

Uploaded 19 вересня 2020

Recorded вересня 2020

1,6
3,2

біля Santa Eugènia de Ter, Catalunya (España)

Fa uns anys un genoll va rebre un impacte brutal, quan creuava un semàfor en verd.
Jo corria per muntanya, Ara caminar si, però córrer baixant no me atreveixo.
Aquesta ruta feta principalment per asfalt, si he de fer vorera o ciment, a les hores camino. Encara no fa un any que després de 9 anys tornava a córrer, el cos m'ho demanava.

Sortim de sant Narcís passem sota la via i anem cap als Químics ( Els Químics, era un fàbrica d''acid tartàric i fa ja 20 anys la caixa, la que esta al teu costat per exprémet, va començar a fer pisos, i deia amb paret rectes, feia propaganda a Barcelona, per vendre'ls.amb l'excusa que l'alta velocitat permetria dormir a Girona ii treballar a Barcelona encara varen passar 19 anys fins que va haver-hi el nou tren.. Quan feien els pisos volien treure o més petita la xemeneia però l'ajuntament els hi va dir que tururut)
D'allà ja pujant arribem al pavelló de Palau, després per la pujada de Palau fins que baixem al camp de futbol i ara per la seva dereta amunt i amunt.
Ara planejant fruint de les vistes comencen a baixar i travessem el Gurnau , sense aigua per passera. trobem a la dereta encara una xona de cases, vora els edificis. I cap al Parc del Migdia , travessem sota les vies i de nou a Sant Narcís.

40 minuts 6,80 qm i 998 metres de pujada, el gps ha ballat en alguns llocs,v. el perfil , però si son més dels 74 del wikiloc i amb un genoll tocat + inici i final