Час  24 хвилин

Recorded серпня 2016

1,3
2,5

біля Vistabella, Catalunya (España)

Diapositives cursa Vistabella dia 2015 :

COMENTARIS ...........
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Cursa POPULAR feta el dissabte 27 d'Agost a les 10,45 al petit poble de Vistabella, en memòria del ex-jugador del Nastic de Tarragona Cinto Lòpez.
Circuit curt d'un quilòmetre al que es donen 5 voltes en categoria masculina, 3 les dones i distàncies diverses la jovenalla.
En l'organització hi col·laboren familiars i amics del Cinto. El dia no massa calorós ha posat la seva colaboració.

Com cada any, la matinal, dins els actes de festa major, s´ha caracteritzat per un molt bon ambient entre tots els assistents. També hi han hagut curses infantils i com a cloenda, un bon esmorzar per tothom, seguit del lliurament de trofeus.

El circiut urbà, totalment sobre asfalt, és pràcticament pla i prou ombrívol.

Els wpt es corresponen amb els punt de gir del circuit a més de la sortida i arribada ( mateix lloc) i casal Jujol

El desnivell no deu passar dels 40-50 mts +.

Перехрестя

04 Arribada

05 Sortida

• TARRACO55 3 вер. 2016

Bona matinal. A veure si es segueix fent ....