Upe1

Recorded лютого 2018

4,3
8,6

біля Sadernes, Catalunya (España)

Volta per ermites de Sadernes. Deixem els cotxes a l'aparcament del càmping de Sadernes. Iniciem el camí agafant un sender que surt a l'esquerra de la carretera, sense entrar al càmping. Tot el recorregut està marcat per marques grogues i el camí és clar, a vegades corriol, a vegades pista més ampla. Un cop s'arriba al Treu Gros, que s'ha de passar s'inicia de nou la davallada per camí marcat i clar. Al cap d'una bona estona s'arriba al pla, una explanada. Aquí s'ha d'anar en compte perquè ens dirigim al Treu Petit i les marques són mésv escaduseres i s'alternen els colors de les marques amb les fites. S'ha de tenir present que s'ha d'agafar el camí de l'esquerre i tirar sempre cap a l'esquerre ja que donem la volta per la falda de la muntanya sempre en aquesta direcció. Després de bastant estona veiem el camí que s'enfila i hi ha una petita fusta antiga que indica: Treu petit. Per aquí hem de seguir guanyant alçada en poc temps. Es fa una mica dur. Ja arribem al Treu i el passem a l'altra banda i el camí comença a davallar. Anem baixant i arribem a l'ermita de sant Grau que té al costat una masia on viu gent i tenen cabres. A la dreta de la casa baixa el camí que ens porta a Sadernes. És una excursió una mica dura especialment per a no iniciat i potser es fa una mica llarga. Les vistes panoràmiques són impressionants. Durant una bona estona ens acompaña el Basegoda a la nostra dreta. Boscos preciosos.