Moving time  2 годин 51 хвилин

1 459 m
3,6
7,2

Переглянуто 962 раз(и), завантажено 30 раз(и)

біля Vişneli, İzmir (Türkiye)

Vişneli köyünün kuzeybatısından Gelin Dağı'na yöneldik. Eski su deposunun yanındaki patikadan devam ettik. 900 metrelerde yoğun bir sis tabakası ve soğuk rüzgarla karşılaştık. Buradan sonra doğaçlama yürüyerek zirveye çıktık.
Zirvede kısa bir fotoğraf molasından sonra, Beşoluk çeşmesine gitmek için kuzey yönünden inişe geçtik. Beşoluk çeşmesinden sonra Vişneli köyüne inerek parkuru tamamladık.
Parkurun 4,5 km ile 7. km arasını, yoğun sis nedeniyle tamamen doğaçlama yürümek zorunda kaldık.
Parkur üzerinde bulunan üç su kaynağında da su akmıyordu.
Yürüdüğümüz parkur deneyimli ve zoru seven yürüyüşçülere uygun bir parkur. Bu nedenle, bu parkurda yürümeye gidecek kişileri kesinlikle, özenle seçmek gerekir. Hele sisli, karlı ve soğuk günlerde...

VİŞNELİ

BEŞOLUK ÇEŞMESİNE İNİŞ

BEŞOLUK ÇEŞMESİ

VİŞNELİ PATİKASI GİRİŞİ

Beşoluk çeşmesi'nin altındaki orman yolunda bir süre yürüdükten sonra, sola sapılarak eski su deposuna inen patikaya giriliyor. Oldukça dik bir inişi var, çok sık genç ve yaşlı çam ağaçlarıyla kaplı bir yamaçta yer alıyor. Çok dikkatle inilmeli.

Biraz dik inişi olan ve zaman zaman ağaçlar arasında belirsizleşen bir patika. İnerken oldukça dikkatli olmak gerekiyor.

ÇEŞME

Suyu akmıyor maalesef.

VİŞNELİ

3 коментарів

• Фото enoDIbeno

enoDIbeno 1 груд. 2017

detay bilgiler için teşekkürler..

• Фото aresityakan

aresityakan 22 лют. 2019

Sizin kaydınızı dikkate alarak bu hafta bu parkuru deneyimleneceğiz 8 arkadaş bilgiler için teşekkür ederiz

• Фото Işık Kavalcı

Işık Kavalcı 22 лют. 2019

İyi yürüyüşler...
    Sis olmazsa çok güzel manzaralar izleyip çok güzel bir yürüyüş yapacağınızı umuyorum.