Скачати

• Фото Vilallonga de Ter- Ca'n Huguet Vell- Roca Pollosa
  • Фото Abelles
  • Фото Ca'n Huguet Vell
  • Фото Cruïlla a la dreta (anada)
  • Фото Cruilla bo a la dreta (anada)

Час

2 годин 57 хвилин

Координати

28 серпня 2021 р.

серпня 2021

біля Vilallonga de Ter, Catalunya (España)

Caminada senzilla i molt agradable seguint una ruta que va des de Vilallonga de Ter fins a Llanars, que per motius logístics no vàrem completar sinò que vàrem tornar pel mateix camí (aprox.) en arribar a la pista que baixa a Llanars.
És un camí molt maco, que passa per diversos entorns boscocos: avellaners, bedollars, fageda, roureda i avet roig. Majoritàriament ombrívol, però amb algunes finestres que permeten admirar l'ampli paissatge de la vall del Ter i muntanyes que l'envolten. Es travessen un parell d'encantadors torrents, a l'agost amb poca aigua, i el pendent és molt lleuger, assequible a tothom.
Sortim des de la plaça de l'esglèssia (tot i que el track engega més endavant , a ca'n Huguet nou, just a la sortida del poble). Cal anar direcció Llanars, però hi ha molt pocs indicadors; i en teoria hi havia marques verdes i blaves,. però pràcticament han desaparegut. He assenyalat algun punt crític com a waypoints. Atenció especialment en no ficar-se en el camí que passa pels ruscs d'abelles, que a més està molt embardissada i està envaïda per ortigues. Cal seguir el camí que vàrem fer de tornada.
De tornada, poc després de ca'n Huguet Vell cal deixar la pistra i agafar un corriol a la dreta que es veu molt poc, i no cap dels dos camins més amples que estan just per sobre.
Ризик

Abelles

Camí a evitar
Перехрестя

Enllaç camí bo

En aquest punt abandonem el cami de les abelles i agafem el bo.

Pista

Aquí el camí enllaça amb la pista que ve directament de la carretera general cap a ca'n Huguet Vell.
Точка шляху

Ca'n Huguet Vell

Перехрестя

Cruïlla a la dreta (anada)

Cruilla bo a la dreta (anada)