4,2
8,5

біля Vilafranca del Penedès, Catalunya (España)

Recomanable fer aquesta ruta quan les vinyes estiguin brotades, doncs es pot apreciar el fantàstic paisatge del Penedès, des de Vilafranca fins a les muntanyes de Montserrat. Encara que una mica llarg (17 kms), és molt ràpid i fàcil de fer, doncs pràcticament no hi ha desnivell.
Iniciem el recorregut a l'Avinguda de la Pelegrina, a l'aparcament del nou CAP, i anem a buscar el camí de l'Hostal Nou. Durant tot el camí anem seguint els indicadors que ja ens assenyalen Sant Sebastià dels Gorgs, no té pèrdua. Travessem Sant Cugat de Sesgarrigues i seguim el camí fins a Sant Sebastià dels Gorgs.
Per tornar, es pot seguir la mateixa ruta de l'anada, però recomanem fer-ne una d'alternativa (com hem fet nosaltres). Un cop passat René Barbier, val la pena aturar-se un moment i contemplar les magnífiques vistes de tota la plana del Penedès.

Masia Porroig

Vinyes

Сакральна архітектура

Esglèsia romànica Sant Sebastià dels Gorgs

Mare de Déu de la Llinda

• Фото biruji1

biruji1 23 черв. 2020

I have followed this trail  перевірено  View more

La vuelta la he variado por no repetir caminos