Час  5 годин 6 хвилин

Recorded березня 2018

3,4
6,9

біля Conanglell, Catalunya (España)

(27-03-2018) Torelló-Borgonyà-Sant Quirze de Besora-Montesquiu-GR 210-Sender de Vora Ter

**PRESENTACIÓ DE FOTOS ORDENADES D'INICI A FINAL**

Sortim des de l'aparcament que hi ha davant del restaurant El Triangle, del polígon industrial Matabosc, on allà mateix hi tenim un pal indicador. Tota la ruta és seguint el Sender de Vora Ter, GR 210, que seguirem sense problemes gràcies a les marques del GR, pals indicadors tot sovint i el camí molt fresat.

Només comentar que després de passar per sota el pont del tren, que hi ha prop de la central hidroelèctrica de l'Illa, cal deixar la pista que gira cap a la dreta i continuar recte a buscar la riba del riu Ter (hi hem fet un parell de fites).
Abans d'arribar a la Riera de la Foradada, el GR baixa cap al riu i creua aquesta Riera just on es barreja amb el riu Ter, peró per mandra a treure'ns les sabates, reculem pel mateix camí i seguim per la pista que creua aquesta Riera per un pont una mica més amunt. Després de creuar aquest pont i al final del polígon de la Foradada, veiem el pal indicador on hauriem sortit de no haber reculat i tornem a seguir el GR.
Una mica abans d'arribar al pont que creua el Ter a Sant Quirze de Besora, deixem definitivament el GR i anem fins Montesquiu per una ctra. pararela a la via del tren, tancada al pas de vehicles.

Érem en Joan, en Tomàs i dos Peps.