Скачати

Координати

30 вересня 2021 р.

вересня 2021

біля Tivissa, Catalunya (España)

Ruta des de Tivissa pujant fins la Tossa pel coll del Ventall i baixant pel coll de la Llena.
L'inici de la ruta no és el que surt al trac, sinó que comença al lloc d'arribada. Agafem el gr171 que més endavant es converteix en pista. Aquesta puja passant per la font i l'ermita de Sant Blai i continua fins el coll del Ventall. Aquí hem agafat un corriol perdedor, costerut i amb un pas de nivell 1, poc perillós, que ens ha portat fins al Montnegret des del que hem baixat fins a trobar de nou la pista que ve del coll del Ventall, la seguim un tram curt fins que trobem el camí dels Carboners a la dreta i que ens porta amb pujada sostinguda fins al collet de la Tossa.
Pujem a dalt del vèrtex i continuem per l'altre vessant on camí està poc definit, ja més avall i en un creuament marcat al trac es perd pràcticament la traça. Decidim baixar pel dret fins la propera pista que hi ha més avall i la seguim a l'esquerra fins el collet dels Tornis de la Margarida.
Continuem endavant, ens desvien per anar a Roca Verdura ? lloc amb molt bona vista. Retrocedim fins vel collet de la Llena on agafem el camí que ens portarà fins a Tivissa, tot passant per les coves de la Llena i arribant al final de la sortida.
Avui érem la Carme i jo.
Фонтан

Font de Sant Blai

Релігійний об'єкт

Ermita Sant Blai

Serra del Montsant des del Castell de Sant Blai

Coll del Ventall

Pas estret, nivell 1, poc perill.

Tivissa des de Montnegret

Agafem pista

Deixem pista, agafem corriol.

Intersecció, ull camí perdedor.