dreminali

1 027 m
4,9
9,8

Переглянуто 1902 раз(и), завантажено 21 раз(и)

біля Karakese, Antalya (Türkiye)

Termessos yürüyüşü, antik kente doğru bir gezinti. Parkurun ilk 9 kilometresi asfalt yol, sonraki 1 km patika. Çıkışın tamamı yokuş. Doğa ve tarih kokulu bir parkur.

Antalya Korkuteli Karayolu'nun hemen kenarındaki ören yerinin girişinde ödeme yapmak gerekiyor. Ben yaya olarak girdim, 2015 Aralık ayında 2 Tl ödedim, araçlar için 5 Tl ödeme yapılıyor. 2016 yılında tüm müze ve ören yerlerine giriş ücretleri zamlanacak. Muhtemelen 20 Tl olacak. En mantıklısı 50 Tl verip müze kart almak, tüm Türkiye'deki müze ve ören yerlerinde bir yıl boyunca sınırsız şekilde ücretsiz giriş mümkün bu şekilde.

Yol genellikle sakin ve güvenli. Ben dönüş yolunda yolu kısaltmak ve yemiş toplamak için virajları kestirmeden geçmek için ormana girdim, buralarda kayma, düşme, çalılara takılma riski var.

Giriş

1 comment

• Фото Ahmet Acun

Ahmet Acun 9 січ. 2020

I have followed this trail  перевірено  View more