halfarre

Recorded квітня 2015

1,8
3,5

біля Solsona, Catalunya (España)

La ruta s'inicia des del costat de la C-26, sortint de Solsona en direcció Andorra. Passat l'Hotel Sant Roc, al cap de 200m girarem a la dreta baixant pel camí de la creu, per girar després a l'esquerra quan arribem al Barranc de Pallarès o Riera d'Almoneda. Seguirem pel passeig senyalitzat i anirem trobant fonts i pontets de tota mena fins que arribarem al Parc de Mare de Déu de la Font i l'Ermita de Sant Pere Màrtir, allí haurem de girar a l'esquerra i passar per sota la C-26, per un pont/tunel que ens portarà al parc botànic, en el qual trobarem 2 fonts més abans de pujar a l'esplanada esportiva i agafar el camí de l'esquerra en direcció Cal Gep. A partir d'aquest punt el camí comença a pujar fins arribar dalt del Serrat de Castellvell, punt en el qual haurem de girar a l'esquerra i seguir per la carretera asfaltada fins a Castellvell i Mare de Déu del Remei. Allí nosaltres girarem a l'esquerra, enrera per pujar a visitar el poblat Ibèric de Castellvell i fer cim a la Muntanya del Calvari des del que podrem tenir una vista fantàstica del castell i Solsona als peus. Baixarem fins al Castell i li donarem la volta passant també per l'església, i des de darrera mateix ja surt el camí empedrat que comença a baixar rapidament cap a Solsona. Entrarem pel carrer del Traginers, i seguirem per la pujada de Castellvell que ja ens portarà al Passeig de St. Antoni Mª Claret i a l'entrada a la ciutat murallada a traves del Portal del Castell; seguirem tot recte fins arribar a la Plaça Major per girar a la dreta per poder veure la Catedral, desprès ja anirem a l'esquerra a tancar la ruta.
джерело

Font de la Fulla

De la Fulla
Міст

Pont

Picnic

Parc de la Mare de Déu de la Font i Església de Sant Pere Martir

Міст

Pont d'entrada al parc botànic

Pont

Santa Maria i Palau Episcopal

• Фото lovinyes

lovinyes 13 трав. 2018

I have followed this trail  перевірено  View more

Itinerari curtet, vista preciosa.