• Фото SIURANA, La Trona, Graus de la Tornera i del Ginebre, Mas de la Barba, Grau de la Post i Barranc de la Gritella.

Час  4 годин 49 хвилин

Координати 1272

Uploaded 20 серпня 2015

Recorded серпня 2015

3,1
6,1

біля Siurana de Prades, Catalunya (España)

Deixem el cotxe al costat de la carretera que puja a Siurana, poc després de passar el P.K. 3, justament en el revolt a l'esquerra, on comença la pista que arriba al Mas d'en Candi.
Comencem el recorregut per la pista i uns metres mes endavant trobem el Camí Vell de Cornudella, anem a l'esquerra per un bonic sender, que va fent revolts i que després de salvar un desnivell d'uns 180 m. ens portarà a Siurana, ja al poble, anem cap al castell i la zona d'aparcament, per agafar el sender que després de passar per la Trona ens permetrà pujar pel Grau de la Tornera, creuar la carretera i baixar pel grau del Ginebre, anirem a trobar el Camí de Prades, baixarem cap al Mas de la Barba, veurem la seva monumental alzina, després anirem a buscar el sender, que per una forta baixada i passant per "la Post", ens permetrà arribar a un camí paral•lel a tocar del Barranc de la Gritella (Aquí hem remuntat el camí uns 300 m., fins a trobar una zona en la que al barranc hi han uns bonics i ombrívols tolls, on hem aprofitat per esmorzar), hem tornat enrere fins al mateix lloc on acaba la baixada del Grau de la Post, aquí podem seguir baixant pel camí o be el que hem fet nosaltres, que es agafar un petit sender que hi ha a l'altra costat del camí, que creua el Barranc i va a trobar el que baixa del Grau del Gris i que va seguint pel costat del Barranc fins que es retroba amb el camí ample, poc abans d'arribar al Moli de l'Esquirola, hem passat pel Mas d'en Candi i poc després, on es bifurca el camí hem baixat al Riu Siurana, a l'alçada del Toll de la Cinteta, ja que teníem la intenció de donar-nos un bany al Toll de la Palla, si be hi havia tanta gent que ho hem deixat per millor ocasió. Hem tornat a la pista, on hem seguit trobant gent que anava al Riu, i l'hem seguit fins arribar al cotxe.
Sortida molt agradable i recomanable per fer a l'estiu, donat que es bastant ombrívola i et permet fer un bon bany, poc abans d'acabar-lo.

• Фото sespinza

sespinza 11 лют. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Ruta preciosa. Hi ha un parell de punts una mica perdedors i més complicats, pero la resta es preciosa passa per diversitat de paisatge.