Час  5 годин 38 хвилин

Координати 2818

Uploaded 22 березня 2019

Recorded березня 2019

-
-
1 081 m
659 m
0
3,6
7,2
14,33 km

Переглянуто 232 раз(и), завантажено 22 раз(и)

біля Los Herreros, Valencia (España)

Aquest track proposa recórrer part de la carena de la Sierra de Martés, des de el seu punt més oriental al cim de la Ventolera fins al Collado del Rodeno, passant per els dos cims principals de la serra, el Martés (o Pico de los Ajos) i el Noño.

La ruta parteix de Venta Gaeta i aprofita les dos variants del GR-7 per traçar la major part la circular, per el que es tracta d'una ruta prou fàcil de seguir. Però haurem de tenir en compte que tant el camí per buscar la part més oriental de la carena com tot el recorregut de la mateixa fins al Pico de Martés el farem camp a través o per corriols poc evidents, tenint que fer servir les mans en alguns trams, és per això per el que he qualificat la ruta com a difícil, encara que si esteu acostumats a sortir amb freqüència a la muntanya no tindreu cap tipus de problema. La baixada des del cim del Noño fins al Collado del Rodeno també és camp a través i amb forta inclinació.

Al següent enllaç trobareu una descripció més detallada del recorregut:

Sierra de Martés: Cresta de la Ventolera - Pico de Martés (1085 m.) - Pico Noño (1075 m.)

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Este track propone recorrer parte de la cresta de la Sierra de Martés, desde su punto más oriental en la cima de la Ventolera hasta el Collado del Rodeno, pasando por las dos cumbres principales de la sierra, el Martés (o Pico de los Ajos ) y el Noño.

La ruta parte de Venta Gaeta y aprovecha las dos variantes del GR-7 para trazar la mayor parte la circular, por lo que se trata de una ruta bastante fácil de seguir. Pero tendremos que tener en cuenta que tanto el camino para buscar la parte más oriental de la cresta como todo el recorrido de la misma hasta el Pico de Martés lo haremos campo a través o por senderos poco evidentes, teniendo que usar las manos en algunos tramos, es por eso por lo que he calificado la ruta como difícil, aunque si está acostumbrado a salir con frecuencia a la montaña no tendréis ningún tipo de problema. La bajada desde la cima del Noño hasta el Collado del Rodeno también es campo a través y con fuerte inclinación.

En el siguiente enlace encontraréis una descripción más detallada del recorrido:

Sierra de Martés: Cresta de la Ventolera - Pico de Martés (1085 m.) - Pico Noño (1075 m.)

View more external

Waypoint

Collado de Pepín

Waypoint

Collado del Rodeno

Waypoint

Pico Martés

Waypoint

Pico Noño

Waypoint

Venta de Gaeta

Waypoint

Ventolera Central

Waypoint

Ventolera Occidental

Waypoint

Ventolera Oriental

Коментарі

    You can or this trail