Скачати

Координати

14 липня 2021 р.

липня 2021

біля Santa Maria de Besora, Catalunya (España)

Senzilla passejada des de Santa Maria de Besora fins al Castell de Besora.
Aparquem al costat de l'església i agafem el camí que surt des de la corba a la carretera. No té pèrdua i a més trobareu uns cartells indicadors. El primer tram es de pista, passareu per una preciosa masia amb cavalls i a partir d'aqui heu de pujar per una zona de roca indicat per una fita de pedres i una mena d'esgraó i ja veureu el corriol que puja. Ara es seguir aquest corriol que va fent unes ziga-zagues i després d'una bona pujadeta arribareu al pla del castell.
Actualment (juny 2021) estan fent treballs de consolidació i arqueològics. Respectem-ho. Es pot entrar a la nau de l'església i pujar a la torre on tindrem unes bones vistes. Aneu amb compte que el darrer tram es molt baix, atenció amb el cap!!
Del castell queda poca cosa, a veure si després dels treballs queda més clar.
La baixada pel mateix camí tot i que al darrer tram he fet una petita variant que no val la pena.
Si voleu dinar, a la mateixa carretera teniu el restaurant Castell de Besora, davant de la Casa de la Vila, us ho recomano.