Час  6 годин 30 хвилин

Recorded жовтня 2018

3,9
7,8

біля Sant Quirze de Besora, Catalunya (España)

Caminada amb sortida des del veïnat de la Foradada de Sant Quirze de Besora, en que hem anat fins al salt i molí del Mir, l’ermita de Sant Salvador del Prat, fent la tornada pel costat de la riera de la Foradada, que hem hagut de creuar deu cops i donat el bon cabdal d’aigua que portava per les recents pluges, l’hem creuada sense descalçar-nos pel poc tram de marxa que faltava.

El recorregut que hem fet ha sigut el següent:
Sant Quirze de Besora, veïnat de la Foradada – GR-3 – collet de la Riera – bac del Serrat – collet de la Feixassa – serrat Bonic – el Bosquetell – enllaç amb el GR-151 – collet de Bosquetell o de Besora – clot Fondo – molí i salt del Mir – resclosa del Mir – els Solans – serrat dels Matxos – camí del Prat – el Prat – ermita de Sant Salvador del Prat – camí del Prat – riera de la Foradada (l’hem creuat deu cops) – arribada al punt de sortida.
стоянка

Ermita de Sant Salvador del Prat

Річка

Riera de la Foradada

Creuement de la riera de la Foradada (10 vegades)

2 коментарів

• josep 47 12 лип. 2020

I have followed this trail  перевірено  View more

Caminada molt bonica i divertida ( per posar moltes vegadas els peus amb remull)

• Фото erill

erill 13 лип. 2020

Gràcies josep 47 pel comentari i la valoració. Celebro que la ruta t'hagi agradat i que a més, hagis gaudit de les remullades al creuar la riera, i així, apaivagar la calor.