Litus_SCV

Recorded серпня 2016

1,7
3,3

біля Les Angles, Languedoc-Roussillon-Midi-Pyrénées (France)

Ruta dels llacs (site des Bouillouses): Estany del Recó-Estany Llong-Estany Negre-Estany de Pradeilles-Llac de la Bollosa
Ruta seguint guia de La Cerdanya de l'editorial Alpina (p. 15-16) amb alguna modificació.
Nosaltres hem iniciat el recorregut anant cap l'Estany del Recó, és a dir, un cop al punt d'inici del recorregut "Les étangs des ESQUITS" ( cal seguir les fites de color groc), passada la tanca, hem trencat cap a l'esquerra. En aquesta direcció, sembla que el "desnivell" ( en cap cas és una gran desnivell") és més fàcil d'assimilar.
Seguint les fites grogues no hi ha pèrdua de cap de les maneres, si més no en aquesta època de l'any (estiu).
Cap al final del recorregut, un cop passat l'Estany de la Pradeille, en lloc de tornar al punt d'inici, hem trencat cap a l'esquerra per anar a trobar una "gran" pista que porta de dret cap el Llac de la Bollosa. D'aquesta manera també incorporem a la ruta una vista d'aquest preciós llac.
Per cert, les dades diuen que es tarda tres hores en fer aquest recorregut. Aquest és el temps invertit amb aturades, fotos, bany, ..., el cert és que en 2 o 2,5 h es fa bé.
Finalment, la ruta és preciosa, disfruteu-la.

Vista Estany Llong

Vista llac

Estany

Озеро

Les Bouillouses

• Фото tomasdevic

tomasdevic 6 черв. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

Entorn molt pirinenc amb una caminada curteta i molt fàcil