Llum66

Recorded листопада 2012

2,6
5,2

біля  Rubí, Catalunya (España)

(Rubí) El Castell - Can Xercavins - Can Ximelis - Can Pi de la Serra - Can Serrafossa - Sant Genis - El Castell (Nocturna Rubí 2012)

Com en va agradar tan la nocturna d'aquest any, vaig decidir fer el camí però de dia. Magnific recorregut per fer en família.
En alguns dels moments faig alguna volta ja que o busco el camí per adequat o tiro enrere per fer alguna fotografia que m'he deixat de fer.
A Can Ximelis, con veieu vaig tenir que donar alguna volta per poder trobar per on fer la baixada. Aixo es que el propietaris del terreny van tallar el camí amb troncs. Encara que es un petit desnivell que es pot baixar perfectament assegut , no es difícil.

2 коментарів

• Фото Llum66

Llum66 9 груд. 2012

Aquí esta el pas per baixar fins al carrer però el van tapar. Baig tenir que baixar per el costat. Com no es molt alt no te problema. https://ca.wikiloc.com/rutes-outdoor/rubi-el-castell-can-xercavins-can-ximelis-can-pi-de-la-serra-can-serrafossa-nocturna-2012-3561589#wp-3648668/photo-1707419

• Фото jurek37

jurek37 22 черв. 2014

Realment no cal anar molt lluny de Rubí per a bones caminades! efectivament a Can Ximelis ens ha costat una mica trobar el camí, però estava fora la persona que viu allà o això creiem, que ens ha indicat per on baixar, un senyor molt amable que ens ha advertit que baixant cap a la carretera trobariem quelcom al camí, efectivament ens hem trobat amb quatre branques d'arbre mal posades, tot plegat una mica esperpèntic.