3,0
6,0

біля Arbúcies, Catalunya (España)

Comencem el trac que ens hem baixat de wikiloc, per una pista, ample, plana, passem pel costat d’un asserador, amb unes estibes de troncs a la vora del camí que desprenen una magnifica olor de fusta. Seguim, el Matagalls a la dreta, ben retallat. Continuem caminant, Can Pagès, Can Rieral, trobem el trencall que ens desvia cap al Salt de la Dona d’Aigua i el que arriba, com a camí de tornada.
Baixem a la Riera de Riudecos, seguim el trac, en poc temps, ja som al Salt de la Dona d’Aigua, queda força amagat, en una arraconada del terreny, es una gorja rocosa, estreta, per la que avui baixa força aigua. Saltem a l’altre costat, es un reco molt agradable.
La tornem a travessar i continuem pel marge dret, seguint el trac, fins el punt en que cal tornar a travessar-la. Continuem pujant per un sender, que ens porta a un altre pista ample que seguim pel costat de la riera, una mica mes elevat. La casa Nova d’en Blanc. Arribem a una gran area d picnic, El Pol, barbacoes, taules i serveis, bar, etc. Aquí, es on veiem la Riera d’Arbúcies, força mes cabalosa que l’anterior, aigua neta i transparent i apreciable amplada, la travesem per un pas baix i arribem a la GI552.- La travesem seguim el camí a l’esquerra travesem el Prat Marques, ara tenim el Castell de Monitsoris sobre, passem pel turo de la Gineta, seguim el trac, ben aviat es comença a complicar, tal com comenta, a aquesta zona, hi ha molts camins i sobre tot, molts espais on estan desbroçant el bosc, el trac, que ara ens porta a pujar per la llera d’una canal de pluja, arribem fins son podem i desprès, ens enfilem pel mig del bosc, embrossat i ple de branques tallades, força dificultós.
Anem pujant fins arribar de nou a una pista, la seguim tal com ho fa el trac, fins que gira de nou i continuem enfilant-nos per corriols gens transitats i pendents, arribem a la carena, no te cap vista, perquè la vegetació es molt densa i alta, i seguim per la mateixa carena
De nou sortim a una pista ample, que ben aviat, ens torna al bosc, ara per baixar també sense camí visible, per un bosc de castanyers ple de fulles amb un pendent molt fort, els castanyers, ens ajuden a frenar, fins a tornar a la mateixa carretera, GI-552, a l’alçada de la Casa Nova d’en Pasqual, travesem de nou la carretera per un altre punt, que ens porta a Can Pascual, un petit Puch and Patt,
El camí passa just per davant de la casa, seguim pel costat d’ una gran bassa, completament verda, seguim per anar a trobar el punt de bifurcació amb el camí d’anada, ara ja tranquil•lament, acabem per la pista fins on hem deixat els cotxes.