Скачати

Складність

Посередньо

вниз

• Фото Ref. Ull de Ter - Pas de l’Isard - Gra de Fajol (2661m)
  • Фото Estany deos Infants
  • Фото Panoràmica

одна година 44 хвилин

Час

3 годин 18 хвилин

Координати

13 червня 2021 р.

червня 2021

біля Setcases, Catalunya (España)

Avui en matinat per intentar trobar aparcament a prop del camí que puja cap al refugi d’Ull de Ter.
On anem pujant a la vora del primers trams d’aigua del riu Ter, fins passar al refugi, aleshores cal estar un xic atent i pendre un camínot planer que en durà al petit estanyol dels Infants, de seguida el tema es fa costurut i relliscós, ja que anem pujant per la tartera i ja se sap, avancen un pan i en retricedim mig.
Hi ha diferents punts per afrontar el pas, segons el nostre nivell ens podem enfilar mes o menys, però tots son de bon fer, això si sense trobar algun punt mes delicat…
Un cop dalt podem decidir si pujar el Gra de Fajol Petit o bé foter-li directa per la pendent fins dalt de Gra de Fajol gran.

La tornada la fem desfent el camí que puja del Coll de la Marrana i cap al Refugi de nou.(