DARCABAL

Recorded липня 2020

4,6
9,3

біля Queralbs, Catalunya (España)

IBP=136

Sortim de l'aparcament del cremallera a Queralbs, fem uns 750 metres d'asfalt per dirigir-nos cap a la Central de Daió, des de aquí agafem la direcció Coma de Vaca, no té perduda, és un corriol molt ben marcat, amb una pujada rellevant, fem una parada a Salt del Grill.

Després d'unes 4 hores ja som al Refugi de Coma de Vaca, petita parada per hidratar-nos.

Reprenem la marxa pel camí dels enginyers que surt just al costat del refugi, ben marcat, no té perduda, però es fa una mica llarg, si bé les vistes i una mica d'emoció (tram d'uns 100 metres amb equipament), el fan atractiu, és un constant puja i baixa, hem trigat unes 3 hores i mitja en fer-ho.

Ja només ens queda la baixada fins al Santuari de Núria per un camí molt agradable.

Ruta que ens ofereix unes vistes espectaculars que avui hem pogut gaudeix per l'excel·lent climatologia que hem tingut.

Considero la ruta de Dificil tant per el desnivell com el quilometratge, si bé és molt transitada i ben marcada.