Час  5 годин 13 хвилин

Recorded лютого 2018

3,6
7,2

біля Pinet, Valencia (España)

RUTA
18-Feb-2018
Pinet-Pla de Junquera-Bassa del Surar-Alt de la Lletrera-Els Miradors-Pinet. Senders ST-CV 1 y PR-CV 434 D4.
IBP 64 HKG

Tiempo en movimiento: 4:19:24 h
Tiempo parado : 0:54:26 h

Senderistes: Angela,MJosé,Miquel Jr, Miquel i Vicent

La ruta de hui ens porta a la Vall d'Albaida, més concretament a la població de Pinet, situada dins mateix de la Serra de la Marxuquera. Per a mi es una zona molt coneguda en bici de muntanya, però tan sols he fet una ruta de senderisme, visitat el alt de l'Aldaia i Barranc de Manesa, ruta també molt interessant i bonica.
Com he dit, partim de Pinet direcció cap a Llutxent amb amenaça de pluges. Als pocs metres ens desviem a l'esquerra, abandonant la carretera, direcció al paratge natural del Surar, lloc que està entre els termes de Pinet i Llutxent. Deixem a la dreta l'única font que trobarem en tot el camí, però sense aigua.
A partir d'aquest punt iniciem primer per pista i als pocs metres per senda una llarga pujada fins el Pla de Junquera i la Bassa del Surar. En arribar al Pla les sospites de pluja es fan realitat. Ens protegim i continuem fins el Alt de la Lletrera, els núvols i la pluja no es deixa gaudir de les vistes. Al tornar ens desviem per anar al alt de Els Miradors, mateix resultat que en la Lletrera. Tornem a la Bassa del Surar i agarrem la pista a la nostra dreta, continuem fins arribar al pal indicatiu par a baixar a Pinet, esta senda està en alguns trams amb molta pedra solta i empinada. Està ens porta a la part alta de Pinet.

01-Inicí 18-FEB-18

9 коментарів

• Фото AngelaMS

AngelaMS 19 лют. 2018

Ruta molt bonica. La pluja li dona un encant especial, encara que en detreniment de les vistes.

• Фото MIQUEL MARÍ JERICÓ

MIQUEL MARÍ JERICÓ 20 лют. 2018

Extraordinaria ruta entre altres coses per que es tracta d'una zona poc coneguda i que m'ha encantat. Per altra banda el fet de tindre un dia plujós ens va permetre obtenir una experiència diferent amb un entorn banyat i esbaròs.

• Фото 40plataformasband

40plataformasband 20 лют. 2018

La Bassa del Surar, tot un classic en bici de muntanya anar a Pinet per el Surar. Bona ruteta. Llastima els nuvols que no vos deixaren gaudir de les bones vistes que hi han desde el Alt de la Lletrera.

• Фото jjgilalbelda

jjgilalbelda 20 лют. 2018

M'agrada la zona i les pujades que has de fer per arribar allí dalt. Como diu una amiga meua: "com no som de sucre, si plou no passa res", també té el seu encant .

• Фото vmm59

vmm59 5 квіт. 2018

I have followed this trail  перевірено  View more

Ruta muy interesante por el entorno y la vegetación por donde discurre. Con una pendiente inicial que asusta pero que una vez salvada, el resto del camino es muy llevadero. Las panorámicas sobre todo desde el L´Alt de Lletrera inmejorables. Recomiendo hacer esta ruta

• Фото Vicent Máñez

Vicent Máñez 6 квіт. 2018

Gràcies per els comentaris i la valoració.👍👍

• Фото Kubala

Kubala 10 лип. 2018

El dissabte passat vaig fer la ruta seguint el teu track, el temps en el meu cas ha sigut prou diferent al teu ja que en Juliol la calor apreta, cal recalcar que la ruta no té punts d'aigua, sols hi ha una font al principi de la ruta però no xorra, les vistes desde el Mirador i l'alt de la Lletrera molt boniques al Montdúver i al mar, i la Bassa dels Surars un lloc molt agradable per a esmorzar.

Gràcies per compartir la ruta i per les teues explicacions, gràcies al teu track havem passat un matí molt agradable, salutacions.

• Фото juan Llorca 85

juan Llorca 85 4 вер. 2019

I have followed this trail  перевірено  View more

La ruta la vag fer ahir de vesprada i hem va agradar molt ja coneixia Pinet i la bassa del Surar per anar en bici, i fent senderisme desde Rotova pero els altres llocs i aquestes sendes no les coneixia desgraciadament el paratge va sofrir un gran incendi l'estiu pasat i ja no esta com abans pero ja comensen a rebrotar les carrasqueres i sureres a per cert les vistes desde Els Miradors i el Alt de la Lletrera son magnifiques, gracies per compartir la ruta

• Фото Vicent Máñez

Vicent Máñez 17 вер. 2019

Gràcies per les valoracions i els comentaris. M'aelgre molt de que la ruta servira per a que pasareu un matí agradable.