Moving time  3 годин 27 хвилин

Час  4 годин 14 хвилин

Координати 4364

Uploaded 16 травня 2018

Recorded травня 2018

-
-
1 160 m
821 m
0
4,2
8,4
16,82 km

Переглянуто 32 раз(и), завантажено 0 раз(и)

біля Las Nogueras, Valencia (España)

Ruta poc atractiva al Pic Juan Navarro vèrtex geodèsic de 1165 m. que s'inicia en el cartell que indica Mirador de Requena que està en el km. 4 de la carretera de Requena a Villar d'Olmos, en la part esquerra hi ha una pista de terra en bon estat que baixa cap a un barranquet i puja pel vessant oposat, és una via pecuària amb alguna fita indicant-ho que va paral·lel a la carretera, als 2 km en un encreuament continuar recte. Uns 600 metres més endavant agafar la pista que ix a la dreta que en uns 500 metres ens porten al fons del Barranc del Artesón, on ens trobem amb una senda que discorre pel fons del barranc que prenem en direcció esquerra, remuntant el barranc fins a un coll.
La senda que és molt clara i el millor de la ruta, està una mica trencada pel pas de bicicletes i motos de trial.
Des del coll podem pujar cap a l'esquerra al Pic de l'Àguila 1085 m. per uns traços de senda mig perduda. Bones vistes si el dia és clar de Requena i Sant Antoni. Tornem sobre els nostres passos al coll.
Ara remuntem cap a la dreta cap al cim per una traces de senda que ens porten cap a una tanca d'una finca particular, seguim al costat del tancat sense senda evident 1 km. fins a aconseguir el vèrtex geodèsic de 1165 m. Pic Juan Navarro.
A partir d'ací canvia la finca privada i la direcció de la tanca que va descendint cap a l'oest i un km. després gira direcció sud fins a arribar a una pista que continuarem ascendint pel barranc dels Cañizos que al poc aconsegueix el centre del barranc i es converteix en la senda erosionada per les rodes que circulen per ella que puja fins a aconseguir el coll anterior.
La resta del camí és descendir per on abans havíem pujat.
Atenció a causa del funcionament defectuós del GPS, poden trobar-se línies rectes causades per la pèrdua parcial del senyal o puntes estranyes que no són reals, per tant cal anar amb una poca precaució al seguir la ruta.
Si utilitzes el track, t’agrairia que feres una valoració de la seua utilitat.

=====================================================================

Ruta poco atractiva al Pico Juan Navarro vértice geodésico de 1165 m. que se inicia en el cartel que indica Mirador de Requena que está en el km. 4 de la carretera de Requena a Villar de Olmos, en la parte izquierda hay una pista de tierra en buen estado que baja hacia un barranquito y sube por la vertiente opuesta, es una vía pecuaria con algún mojón indicándolo que va paralelo a la carretera, a los 2 km en un cruce continuar recto. Unos 600 metros más adelante coger la pista que sale a la derecha que en unos 500 metros nos llevan al fondo del Barranco del Artesón, donde nos encontramos con un sendero que discurre por el fondo del barranco que tomamos en dirección izquierda, remontando dicho barranco hasta un collado.
La senda que es muy clara y lo mejor de la ruta, está algo rota por el paso de bicicletas y motos de trial.
Desde el collado podemos subir hacia la izquierda al Pico del Águila 1085 m. por unos trazo de senda medio perdida. Buenas vistas si el día está claro de Requena y San Antonio. Volvemos sobre nuestros pasos al collado.
Ahora remontamos hacia la derecha hacia la cumbre por una trazas de senda que está vallada por ser una finca particular, seguimos junto al vallado sin senda evidente 1 km. hasta alcanzar el vértice geodésico de 1165 m. Pico Juan Navarro.
A partir de aquí cambia la finca privada y de dirección el vallado que va descendiendo hacía el oeste y un km. después gira dirección sur hasta llegar a una pista que seguiremos ascendiendo por el barranco de los Cañizos que al poco alcanza el centro del barranco y se convierte en la senda erosionada por las ruedas que circulan por ella que sube hasta alcanzar el collado anterior.
El resto del camino es descender por donde antes habíamos subido.
Atención a causa del funcionamiento defectuoso del GPS, pueden encontrarse líneas rectas causadas por la pérdida parcial de la señal o puntas extrañas que no son reales, por lo tanto hay que ir con una poca precaución al seguir la ruta.
Si usas el track, te agradecería que hicieras una valoración sobre su utilidad.
вершина

Pic de l'Àguila

panorama

Panoràmica

вершина

Vèrtex geodèsic del Pic Juan Navarro (1.136 m.)

Інформація

Cartell d'inici

Коментарі

    You can or this trail