Час  2 годин 18 хвилин

Recorded травня 2020

2,9
5,7

біля Manresa, Catalunya (España)

16-05-2020

La sortida d'avui la començo en el Pont de Ferro de la plaça de Prat de la Riba, camino pel darrera l'estació transformadora dels Dolors i el carrer Sant Joan, al final d'aquest carrer vaig a l'esquerra per pujar al Camí de les Cots en la barriada de la Pujada Roja.
Tot seguit em dirigeixo a la barriada del Guix, per passar la carretera de Vic per la passarel•la dels bombers i anar a trobar la Sèquia, pels caminets del bosc proper m'arribo al Parc de l'Agulla i seguint el lateral del parc fins a la Creu del Terme de l'Agulla.
Pel camí que surt davant de la porta del parc, baixo a buscar el lateral esquerd de la C-25 fins a trobar el pas subterrani que passa al cantó dret des d'on continuo en direcció Lleida. Al passar per davant de Cal Tàpies, entre les hortes del Poal, trobo el Túnel de l'antic Ferrocarril de Manresa a Súria.
Amb poca estona estic al Camí de Joncadella el segueixo fins a l'entrada de Manresa pel Pont Llarg. Sota mateix de la C-25 torno a trobar el camí lateral, davant la casa de l'Huguet, segueixo baixant fins a trobar la carretera de Cardona, la travesso per anar a buscar el camí del costat del riu en direcció Manresa.
Continuant baixant pel riu Cardener, trobo les rescloses de la Pirelli i el col•lector de les aigües de Manresa que segueixo fins a trobar el Pont Nou. En aquest punt deixo el riu per entrar a Manresa per la carretera de Cardona.