3,2
6,5

біля Queralbs, Catalunya (España)

Pujem fins a Nuria amb el cremallera per gaudir de un dia esplendid, comencem la travessa deixant a la esquena el santuari, pujant per un cami de bon fer fins els dos ultims quilometres on canvia el desnivell i ens trobem un cami ple de pedres i terra suelta que fa que sigui mes dur. La recompensa del Puigmal ja esta a tocar i anima a seguir, un cop a dalt donç que dir diumenge a mig mati... ple de gent les vistes no son tan agraïdes com m'esperaba, venen nubols i sembla que vulguin caure cuatre gotes aixi que donem un cop d'ull a la part francesa i seguim el trac cap al pic del Segre, molt maco i dur pero en tot moment contemplant la vall i la neu que encara a 7 de Juliol es pot tocar i trepitjar, un cop arribats al coll de finestrelles decidim baixar ja que el temps no pinta gaire be, a partir d'aqui hi ha una forta baixada on les cames es carreguen mes pero que aprofitem per disfutar del paisatge, recomanable per tots aquells que la mitja olla o la olla complerta sigui massa llarga, nosaltres quedem pendents de fer l'altre tra de la mitja olla que era el nostre objectiu, salut i cames!