Скачати

Координати

23 травня 2021 р.

травня 2021

біля Osor, Catalunya (España)

Ruta feta amb 13 perduts.
Crec que fer la ruta als finals de maig es encertat per la quantitat d'aigua (poca però suficient) i l'estat del bosc amb les noves fulles d'un verd molt maco.
Ull no fer la ruta si pot baixar massa aigua ja que s'ha d'entravessar el riuet uns quants cops.
Força al principi de la ruta el corriolet sembla difícil amb pedres, arbres entravessats, amb pasos que s'ha de vigilar on es posa el peu.... en realitat no es difícil i es molt maco a partir de cal Rectoret, la gran majoria del recorregut es per camins (no corriolets) mitges pistes i pistes que esta clar es fan mes còmodament i a mes velocitat.
Nosaltres vam començar a caminar a les 9,0 h, vam esmorçar por ahiii, vam dinar a les 14 h. a Santa Barbara i a les 17 h. ja erem als cotxes.
Точка шляху

Pont de les Bruixes i camí

Gorgs i salts

La Molina i camí

Точка шляху

La Molina roure gros de ca n'Iglésies

Roure de can Iglesies

de camí pel coll de Ruscall