Час  4 годин 18 хвилин

Recorded червня 2017

1,8
3,5

біля Batet, Catalunya (España)

Bonica caminada tot recordant temps passats d´una part de l´explotació minera del ferro a la Vall de Ribes.
L´hem començat al nucli de Batet de la Vall de Ribes, hem travessat el torrent de la Fernanda i, desviant-nos per una drecera mediant un corriol bastant brut de vegetació, hem arribat a la Mina Gerona.
Una vegada visitada, hem tornat per el mateix corriol fins a trobar la pista que abans havíem deixat i que, ara continuant-la per l´esquerra i amunt, ens ha portat a la Mina Fernanda, visitada i contemplada la panoràmica que ens ofereix, hem seguit per la Serra del Castell on hem fet la parada del esmorzar.
Una vegada tips, hem continuat per la Serra del Castell avall fins el Collet de Segura o dels Plans, on hem pogut gaudir del bestiar tot pasturant. Tot seguin per l´esquerra hem passat per davant del Mas Segura i de Can Possoms per arribar a la Mina Possoms i, continuant camí per l´esquerra i travessant el torrent de la Fernanda, hem arribat a la carretera , que seguint-la uns metres per l´esquerra i amunt ens ha portat a Batet on tenim els vehicles.
стоянка

Aparcament Batet ( Vall de Ribes ).

Nucli de Batet.

Torrent de la Fernada.

Mina Fernanda.

Seguim per la dreta.

Seguim per l'esquerra i avall.

вершина

Montanya de Sant Antoni de Ribes.

Гірський перевал

2 коментарів

• Фото Pep Grau Brau

Pep Grau Brau 15 жовт. 2018

I have followed this trail  перевірено  View more

Hem fet aquesta ruta el dia 12 d’octubre de 2018 i l’hem gaudit de valent. Per accedir a la primera mina el camí està una mica tancat però no suposa cap problema.

Moltes gràcies per la dedicació que heu tingut a l’hora de marcar tots els waypoints i acompanyar-los de fotos per tal de fer més fàcil l’orientació.
    Gràcies a la vostra feina em passat un matí molt agradable.

Moltíssimes gràcies.

• Фото Lacoromina

Lacoromina 15 жовт. 2018

Gràcies Pep Grau Brau per els vostres comentaris i m'alegro de que aigiu gaudit de seguir aquesta ruta.