Час  3 годин 56 хвилин

Recorded жовтня 2020

2,7
5,4

біля Bibioj, Valencia (España)

Espectacular ruta per la part més solitària i salvatge del massís de Penyagolosa.
La ruta comença al refugi del mas de Ximús (oficialment "masia Agustina") on es pot arribar per la pista que puja del Revolcador a Penyagolosa.
Cal seguir la pista que entra al masico Quemau i continuar per un camí que passant per las Barracas arriba a los Rincones. Des de los Rincones cal continuar a la Clocha, situada als peus de la Golosilla, i per la falda de la moleta de la Clocha seguir el camí que baixa al Montudillo.
Des del Montudillo cal trobar el camí de la Palmerina des d'on segueix el del mas de Aragón. Del mas de Aragón com part del camí està tapat baixa al recte per un pelat a buscar la pista del masico Quemau prop del mas de Ximús.
La ruta està qualificada de difícil perquè els camins són poc evidents i difícils de seguir sense GPS (tot i què hi trobarem marques de pintura en alguns d'ells), i en algun punt trobarem algun tram tapat d'argilagues (només un parell de llocs i no més de 10 o 15 metres). No és per tant recomanable per a persones sense experiència en muntanya.
Més informació a l'enllaç.

Гірський притулок

mas de chimús

Refugi forestal de "masia Agustina" tancat. S'arriba des de la carretera de Llucena al Castillo passat el port del Revolcador. Hi ha cartells fins ací. Cal seguir la pista per davant del mas avall al barranco de la Juaneta que puja cap al masico Quemau.

masico Quemau

Dreta per pista i quan la pista acaba senda per dalt d'ella. A l'esquerra es pot anar a la Palmerina (sense cap senda clara).
Перехрестя

recte

Dreta senda que ve del barranco del Regallet

las barracas

Queda a l'esquerra dalt nostre però no es veu.Dreta senda a la fuente Pelejera.
Перехрестя

recte

Esquerra a los Rincones i dreta a la fuente Pelejera

senda esquerra

dreta al mas de los Collaos.

los rincones

Гірський перевал

la Clocha

Baix queda el bancal de la Clocha. seguim esquerra a la moleta la Clocha, dreta a Villahermosa.

el Montudillo

Senda entre les cases al mas a la Palmerina. Dreta a ft Palomar i Villahermosa. Des del collao a l'esquerra camí de Bibioj

la palmerina

Baixem per la senda que mou davant del mas. A l'esquerra es pot anar al masico Quemau.

mas de Aragón

Senda avall i després camp a través. Per la dreta ve una senda des de Bibioj.