iben kragelund

Recorded червня 2019

2,8
5,6

Переглянуто 69 раз(и), завантажено 2 раз(и)

біля El Arenal, Bolívar (Ecuador)

Fra Chimborazo velkomstcenter til landsbyen Quindigua
Фотографія

Afgang fra velkomstcenter med Chimborazo i ryggen.

Meget blæst de første 20 min.

Vicuñas

Фотографія

Vi holder retning mod vest og nedstigning begynder. Mere læ efterhånden som vi kommer ned

Nedad i løst sand. Ok at gå i - sæt evt. farten ned med zigzag-gang. Chimborazo forsvinder bag bakken

Videre ned i løst sand

Фотографія

Pausested efter 45 min. Lille bæk (ikke drikkevand). Vi har læ - og vi kan se polylepistræer - måske vicuñas

Mere fast underlag og vi fortsætter. Vi holder højden på ca 3900-4000 moh

Hold til højre - så kommer vi til skov og vandfald. Til venstre kommer vi ikke den vej

Herfra følger en smal, men god sti i fladt terræn mellem paja-bevoksningen. Vi holder stadig højden omkring 4000 moh. Hold øje med rådyr.
Фотографія

Vi skal ned i dalen her... Men først til skoven og vandfaldene

1t 45 vi kommer til skoven. Træerne er af sorten Quishurar

Godt pausested i skoven. efter 1t50 min. Stejl nedstigning lige før. Fint fast underlag

Фотографія

Til vandfaldet. Pas på løst sand

Fint lille vandfald lige efter skoven

På grænsen til nationalparken. Køer og marker. 3700 moh 3t

Efter vandfaldene bliver det mere grønt og frodigt. Smalle tilgroede stier - stejle steder men også lige ud. Nemt at følge stien

Godt pausested. 3t 30 min

Фотографія

Også et godt pausested. Vand man kan køle sig ved og nogenlunde plant. 3t 40 min

Efter pause krydser vi floden. Hjælp pax med at komme over - der er ok med strøm på