Moving time  4 годин 50 хвилин

Recorded лютого 2020

4,4
8,9

біля Llers, Catalunya (España)

Llers, la ruta dels sis castells de Llers i ribera del Riu Muga.

Es tracta de caminada on els principals atractius ha estat el castells de Llers, el poble de les Escaules, el Castell de les Escaules i el salt o "cascada" de la Caula i els nombrosos molins i forns de ciment.

Tot i ser una ruta fàcil de fer, la considero moderada per la dificultat de trobar els senders i camins utilitzats principalment a partir de la barraca de pedra situada als 3,5 qms d'iniciada la caminada i que tot seguit transcorre al costar del riu "còrrec del Mas Llopard" en la que hem tingut dificultats per avançar durant uns 100 o 200 metres perquè no hem torbat el corriol. Vigileu. !!!!

Al arribar al riu Muga hi ha unes pedres per facilitar el pas cap a Pont de Molins i que estava previst visitar-lo però l'abundós cabdal no ens ha permès creuar-lo.

Salut i força.

Castell dels Gorgs

Barraca Pedra

Retroben el Camí

Fi corriol emboscat, els 100 o 200 mts precedents a aquest punt ens hem hagut d'obrir camí amb una ribera del riu molt emboscat

Річка

En aquest punt del riu Muga no l'hem pogut creuar degut al gran cabdal d'aigua

Castell de Molins

джерело

Font

фото

Sense cami, (anada i vinguda per error)