aliyesido

-0 m
4,9
9,8

Переглянуто 1505 раз(и), завантажено 42 раз(и)

біля Uchagyz, Hatay (Türkiye)

Üçağız mezarlık tarafında biraz çıkmaz yolda oyalandik. Zaman kaybetmemek için Kaleköy (Simena) tarafına tekne ile geçtik. Kale girişi ücretli, müze kart geçerli.
Kaleden arka tarafa çekili teknelere doğru indigimizde yoldan sağa dönerek etap başladı. Sera ve bahçeler arasından makilik bölgeye ulaştık. Parkur güzel, işaretler yerinde. Denize girilecek güzel koylar var. Kapaklı bölümü biraz karışık, köyün içinden geçerek parkura ulaşmak mantıklı. Yoksa geri dönüş yapmak zorunda olduğumuz plaja indik.
Parkur geneli patika taşlı yol. Keyifli manzaralı, denize her an girilebilir.
Orta zorluktadir.
Minnet:
Büyük Çakıl Ada plajı esnaf annemiz,
Smugglers Veli, Balık Adam, Yörük Ramazan (Aperlai) Üçagiz meydanda çay ocağı ve tekne sahibi Erdal, Çayağzı tekne kooparitifinden abiler.. Hepinize teşekkürler, yürüyüşümüz sayenizde daha keyifli oldu. Yola çıkanlar bu isimleri aklınızda bulunsun.
Ekip:
Ali Gültekin
Serkan Özel
Yaşar Kemal Coşkun

Üçağız dan ayrılıyoruz.

Yol çıkmıyor, asfaltta gitmek istemedik tekneye bindik.

Kaleköy

Simena kalesi

Kaleköy Kapaklı kavşak

Yakinda mola var diyor :)

фото

Mola zamanı. Hoş.. Smugglers inn.

Boğaz manzaralı ev olsa gerek

Sert çıkış.

фото

Bir kuyu ve yakinda yerlesim yeri.

İşaretlerde oynama var köyü dolaştırıyor, ihtiyaç yoksa köye girmeden devam edin.

İşaretleri bulduk. Dio not, iyi kekik var.

фото

İşaretler bizi niye buraya getirdi!!? Kucuk bir koy var ama yol bitti... Dönelim!

Tekrar yola çıktık. Yağmurdan kaçarken doluya yakalandik. Kapakli civarinda çok dikkatli olmak lazim. Harita yorumlar dikkate al

Çoban plaji. Mevsim önemli degil, dinlenmek icin suya girmeli.

фото

Soguk su yorgunluğa kaslara iyi geldi.

Yukarida sapaktan sağa dönerek asagi kopruye ulaştık. Yilan balığı ustası Balık Adam yerinde mola verdik.

Son bölümde Çayağzı mevkisinedeyiz. Balik Adam cay yaptığı için oyalandik. Kendince birisi..

фото

Çayağzı, Andriake. Likya Medeniyetler müzesi. Patika burada bitiyor. Asfalt yoldan sag olsun bizi Smugglers Veli abi kurtardı.