Moving time  2 годин 7 хвилин

-4 m
1,9
3,7

біля l'Estartit, Catalunya (España)

CONSELLS:
* A l'estiu, millor fer-la a 1a hora del matí i després de mitja tarda, ja que a la 1a part del camí hi ha poca ombra.
* Ideal per dies d'estiu ennuvolats, dels que no conviden a anar a la platja.
* Des de mitjans de juliol a mitjans d'agost, el camí vell està força transitat per bicis i cotxes de les urbanitzacions.

Una caminadeta senzilla fins a la D'una Continental, i una passejada per allí sota les ombres dels pins. Un espai curiós, un bosc en una duna de sorra creada a partir de la sorra que duia el vent des de l'Escala.

Sortim dels afores de l'Estartit, davant del Càmping Empordà, pel carrer de davant a l'altra costat de la carretera. Seguim un tram petit per asfalt, i poc després de girar i agafar el Camí Vell, passa a ser pista de sorra, i sense gaire ombres.

No deixarem el Camí Vell fins arribar al trencant que cap a la dreta ens duu a l'entrada de la Duna Continental.

Un cop allí, agafem el caminet que va pujant duna amunt, sempre amb un bon gruix de sorra als peus. Caminant entre les ombres dels pins, collint algunes pinyes (que ja han passat per les mans dels esquirols, tot i que en alguna hi hem trobat pinyons), entre algunes branques i arrels, gaudint de les vistes diferents de l'Estartit i les Illes Medes, ..., i aviat arribem a la part de dalt (130m).

La baixada la fem per la petita carretera (tancada al trànsit a motor) i a estones anant pel dret entre el bosc per estalviar la volta gran que faríem per l'asfalt.

Sortim de la Duna, i fem el mateix camí de tornada.

NOTA sobre el ritme: l'ha marcat el menut de casa, de 4 anys, caminant tota l'estona.

Camí Vell

Un cop passat el supermercat (anada)

Les Dunes

Entrada motoritzada, ni sempre permesa

Duna Continental

Deixem asfalt

Vistes diferents a L'Estartit i les Illes Medes

Des de les Dunes

Vistes diferents a l'Estartit

Marques blanc i verd

Per indicar el camí dins les dunes

Indicadors de multiples destins

Una altra entrada a la Duna Continental

Des de la part de dalt

Pista per on baixem

Informació

Inici i final de l'excursió

Davant de l'entrada al Càmping Empordà, a l'altra banda de la carretera