Скачати

Координати

20 листопада 2021 р.

листопада 2021

біля Santa Fe del Montseny, Catalunya (España)

Aortida amb els amics del COEIC pels voltants de Santa Fe del Montseny. Un recorregut variat amb trams combinats de pistes i corriols amb molta cobertura d' arbres. Hem pogut gaudir del darrers colors de la tardo i també gaudir dels faigs sense fulles a les parts més ventades. Hem tingut un día perfecte, ni fred ni calor, amb molt bona companyia.
A destacar el preciós torrent de Marianegra i el baix nivell del Pantà de Santa Fe.

Hem sortit del parking per autobusos. Hem començat seguint el camí adaptat de la font del Frare. Poc desprès hem agafat un corriol sense marques de senyalització que, en lleugera pujada, ens ha portat al Covent, a prop d'el Espinal. Hem seguit per pista fins l'eixuta font del Conill, on hem anat a buscar un corriol fitat de baixada. El camí és fàcil, però hi ha alguns trams poc transitats on costa orientar-se (algunes fites i el GPS ens han ajudat).

De seguida arribarem a la font de Marianegra. Des d'aquí fàrem un tram d'anada I tornada pel preciós torrent de Marianegra fins el salt del mateix nom. Seguirem per una cómoda pista fins el coll de Te. Aquí trobarem els senyals del PR-C-204 que,per pistes i corriols, ens portaràn fins a Can Lleonart, on deixarem el PR per seguir les marques vermelles d'un itinerari senyalitzat pel Parc (Turóde Morou)..

Aquest itinerari transcorre per boniques fagedes fins assolir els imponents Esqueis de Morou i el tapat Turó de Morou. Ara iniciarem un llarg descens per pedregosos corriols fina arribar a una cómoda pista que ens conduirà fins el, avui, molt buit pantà de Santa Fe. Hem optat per seguir la seva riba dreta, fins sortir devant del hotel-restaurant de Santa Fe (tancat per temporada) i, poc desprès, al parking.

Font del Frare.

Водоспад

Cascada

Pugem per corriol.

Cascada. Tornem pel mateix camí.

Pista. Dreta

Ріка

Torrent

Faig. Esquerra

Deixem pista. Corriol dreta.

És una drecera de la pista.

Can Lleonart. Esquerra

Seguim el camí vermell del Parc.

Bosc.

Can Casades

13 коментарів

• Фото garciadiaz.anamari

garciadiaz.anamari 20 лист. 2021 р.

Gran excursiones. Gracias por todo lo que organizas.

• Фото Pensament alpí

Pensament alpí 21 лист. 2021 р.

Magnífica i original caminada per uns indrets apartats dels itineraris més freqüentats pels excursionistes com és el PN del Montseny. Gràcies a la Natura i a tu pel fantàstic dia que ens heu permetre viure i compartir amb els companys de ruta.
    Gràcies!!!

• Фото M A R C A

M A R C A 21 лист. 2021 р.

Bona ruta. Excel·lents paisatges. Meravellosa companyia. Un dia en que el bon temps ha volgut afegir-se a la nostre caminada. Un petit incident amb un gos que no ha deslluït el impecable passeig. Aquest gos s’havia marxat de la companyia dels seus amos enrere d’uns altres animals de la seva espècie per trobar xerinola. Gràcies a la seva placa s’ha pogut localitzar el telèfon de les seves cuidadores, trucar l’Elena i contactar amb elles. La Montse, ajudada per la Natalia i per en Robert han aconseguit retenir-ho mentrestant arribaven les seves cuidadores les quals s’han fer càrrec del “quatre potes”. Un gos preciós, de 8 mesos, amb ganes de jugar i amb molta força, Tot va quedar en una pura anècdota i la marxa s’ha retingut, per aquest motiu, al voltant d’un quart d’hora (aproximadament). Amb els comunicadors hem pogut avisar al cap de cursa d’aquesta incidència que, moments desprès, ha parat la marxa per esperant-nos. Gaire bé, estàvem arribant a l’autocar, de tornada.
    No cal descriure la travessa que ho ha fet d’una manera erudita el mateix organitzador. Recomanable per tothom que li agradi gaudir de la natura durant tot l’any i, en especial, en temps de tardar. Molta gent passejava pels seus voltants i l’aparcament de coxes restava abarrotat.
    Una fresca cerveseta ha posat punt i final a la passejada i a una sortida que, gaire bé, s’ha semblat a moltes altres d’aquest meravellós grup al que pertanyen i, al mateix temps, totalment diferent, original i innovadora.
    Moltes gràcies companys per la vostra bona estrella.

• Фото Manel_49

Manel_49 21 лист. 2021 р.

Me l'he perduda. Els dissabtes els dedico a la família. Però me l'apunto i ja miraré de trobar el moment de fer-la. Gràcies per la feina feta i per compartir-la. Salut i Cames!!!!

chus59 22 лист. 2021 р.

Moltes gràcies amics.
    M'en al.legro de que us hagi agradat aquesta rjta (llàstima k no hagis pogut venir, Manel).
    Per mi és un plaer compartir rutes amb tots vosaltres.
    Fins la propera.

• Фото Jorditoms

Jorditoms 23 лист. 2021 р.

El otoño es hermoso!!! esas hojas así color naranja le dan un toque precioso ni hermanoooooo que chuladaaaaaaa.

En una ruta como esta te desconectas por completooooooo que biennnnn.

chus59 23 лист. 2021 р.

Si!! El otoño es "especial"... todo un espectáculo ver como algunos bosques cambian de color, hasta quedarse sin hojas.
    Muchas gracias Jordi por el comentario y la valoración.

• Фото Rosa Saura

Rosa Saura 26 лист. 2021 р.

Que txula la tardó al Montseny, les fotos parlen per si soles, llàstima que me l he petdut…., a la propera serà.
    Gràcies per compartir-ho.👏

chus59 27 лист. 2021 р.

Moltes gràcies Rosa.!!
    Llàstima k no hagas pogut venir... El Montseny estava preciós!!

• Фото molins

molins 3 груд. 2021 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

Es molt bona la descripción del track

• Фото Victoria Ribatallada

Victoria Ribatallada 4 груд. 2021 р.

sensacional ruta fotografica, en el moment oportu!!!

• Фото M A R C A

M A R C A 5 груд. 2021 р.

Salutacfions a Rosa. Salutacions a Victoria. Salutacions a tots

chus59 5 груд. 2021 р.

Moltes gràcies Molins, Victoria i Carles. Un placer caminar amb vosaltres. Fins la propera!!