Час  8 годин 46 хвилин

Uploaded 1 жовтня 2017

Recorded вересня 2017

5,8

біля Bojar, Valencia (España)

Aquesta vegada us proposem una ruta circular sense cap complicació tècnica, unint els pobles del Boixar, Castell de Cabres i el Coratxà.

ACCÉS:
Per la carretera CV-105 des de la Sénia en direcció a Castell de Cabres i en arribar al Boixar deixem el cotxe a l'entrada del poble.

DESCRIPCIÓ:
Sortim del Boixar pel GR-7 direcció a Vallibona fins sortir a la carretera (CV-105) a l'alçada Maset d'en Pau, punt en el qual abandonem el GR-7 per agafar una camí que neix a la dreta de la carretera.
Seguim pel camí deixant a la nostra dreta el pou de la Casa Blanca i uns metres passat el pou agafem una senda poc definida en direcció de la Serra de Les Albardes, guanyant una mica d'altitud, arribem a un petit cim, on ens desviem en suau baixada cap a la dreta per enllaçar amb el PR-CV-75.10 que seguim per l'esquerra passant pel Corral Nou i pel Mas d'en Segures. Seguim pel PR i per bon camí passem pel Corral de Prades i en poc temps arribem a Castell de Cabres.

Sortim per la part alta del poble seguint el PR-CV -75.9 que ascendeix sense dificultat fins a un coll en el qual començarem un pronunciat descens per una bonica senda entre pinedes que ens porta fins al Barranc Fondo, on enllacem amb una altra magnífica senda, magníficament traçada amb llargues zetes que ens fa guanyar altitud passant pel Mas de Vilalta i coronant la part alta de la Serra Sant Cristòfol, on està ubicada una ermita amb el mateix nom.

Des de la ermita anem carenejant seguint el PR, que ja no el deixem fins arribar al Coratxà. Creuem el poble i baixem als Safareigs (Àrea de pic-nic) on enllaçem amb el PR-CV-75.11, per creuar el Barranc de l'Avellanar i assolir la carretera, la creuem i sense deixar el PR acabem aquest entretingut recorregut en el Boixar.

OBSERVACIÓNS:
Es una circular amb un nivel moderat però llarga, no obstant les vistes que es troben durant el recorregut ens ho fa agradable.
El temps emprat en aquesta ruta inclou una parada per dinar a la Hostatgeria Sant Jaume al Coratxà.

IMPORTANT:
Caminar per les muntanyes pot ser una activitat perillosa segons el perfil de la ruta, és aconsellable tenir un mínim de formació, experiència i saber planificar l'activitat abans de sortir.
Cadascú és responsable de les seves decisions, les seves accions i la seva seguretat.
Aquest itinerari es proporciona només amb fins informatius i no implica de cap manera la responsabilitat de l'autor.
En qualsevol cas, l'autor no es fa responsable i declina tota responsabilitat en cas d'accident.

El Boixar

Seguim el PR-CV 75.8

Bifurcació a dreta

Creu de la Rambleta

Cim de Sant Cristofol (1255 m.)

Ermita de Sant Cristofol

Deixar Pista (Dreta)

El Coratxà

Safareigs (Àrea de pic-nic)

Seguim el PR-CV 75.11

Creuar carretera ( PR-CV 75.11)