Скачати

Координати

18 березня 2015 р.

березня 2015

біля Matadepera, Catalunya (España)

Sortim des del final del carrer de les Boixaderes (Urbanització Cavall Bernat)prenem el camí de la Querosa, travessem la pista de can Pobla i continuem pujant, Canal de l'Abella, Morral del Drac, baixem per la Canal de Santa Agnès, fem una parada i visitem Santa Agnès, continuem baixant, trobem el trencall poc definit de les Carboneres, el deixem, continuem baixant fins la cruïlla de la Canal Freda que agafem, trobem el trencall de les Meringes, el deixem, continuem pujant fins trobar el camí de la Senyora, el seguim un tros, una drecera en forta pujada ens porta al camí de la Font Soleia el seguim fins a creuer-nos amb el Camí dels Monjos, agafem el camí que mena a Can Pobla i la baixada fins el cotxe ho fem per la Canal de les Bruixes

Trencall de les Carboneres

Camí de la Font Soleia

2 коментарів

• Фото xavimanya

xavimanya 21 груд. 2020 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

A mi m’han sortit 12km enlloc dels 8,32 que surten indicats

• Фото salvatalo

salvatalo 21 груд. 2020 р.

Gràcies per la teva puntuació i comentaris . La vaig penjar fa cinc anys i possiblement en algun lloc s'hagi tapat una mica i hagis tingut certa dificultat per seguir-la. Pel que fa a la distància, trobo que és molta la diferència, intentaré tornar-la comprovar tan aviat com em sigui possible. Moltes gràcies