Скачати

травня 2010
3 коментарів
-2 m

Переглянуто 3551 раз(и), завантажено 2 раз(и)

біля Durankulak, Област Добрич (България)

Маршрутът започва от къмпинг Космос и върви по пътека успоредно на плажната ивица. На някои места пътят е покрит с вода и се налага да се обиколи. След като стигне южният край на езерото се върви по пътека покрай него. Възможно е да не се обикаля полуострова, като се подсече по черен път. По същият начин може да се подсече и следащата С-образна обиколка покрай водата. Пътеката продължава на юг, заобикаля мочурливия ръкав на езерото и влиза в село Ваклино.
Продължителност на маршрута - 4 часа.

The route starts from Cosmos camping and walks on a trail along the beach. In some places the path is covered by water and had to be walked. Once you reach the southern end of the lake the trail is running along it. You may cut under the peninsula, using a direct road. Similarly you may cut the next C-shaped path along the water. The trail continues south around marshy arm of the lake and enters the village Vaklino.
Time of route - 4 hours.

3 коментарів

• yarkost 22 черв. 2010 р.

Маршрута може да се модифицира и да продължи вместо към Ваклино направо покрай горичката край плажа да се продължи за Крапец (http://krapets.com/bg/)

• Фото Orlin

Orlin 24 черв. 2010 р.

Да, разбира се - към Крапец продължава черен път.
    Идеята на този маршрут бе да се обиколи Дуранкулашкото езеро, но продължението е само по шосето и не представлява интерес.

• yarkost 24 черв. 2010 р.

Трябва да се има впредвид че голяма част от черните пътища тази години бяха заляти от езерото.