Скачати

Координати

5 жовтня 2020 р.

жовтня 2020

біля Esterri de Cardós, Catalunya (España)

Itinerari FONTEANA

F1 NOVA banderola doble cara, pal ok

F2 pal curt xapa 10x10

Recolicar el pal de costat i posar Esterri >> i itinerari molinassa <<, indicant amunt

F3

Encreuament. Recte it. Circular La Molina. A la dreta it. Fonteana. Posar una xapa 10x10 pal ok

F4

XAPA 10X10. PAL OK. <-It. Fonteana i Esterri de Cardós / it. la Molina - >

F5

Xapa 10x10. Pal ok. Continguts igual que anterior

F6

Si es manté el pal, canviar capa a 10 x 10. Continguts igual que a la foto. Es por marcar direcció a Esterri de Cardós /it. La Molina fletxa cap avall

F7

Canviar capa 10x10,pal ok. Si es fa bidireccional cal girar el pal o marcar amb pintura groga el revers. Contingut igual. It. Fonteana

F8

Igual que l'anterior. Direccional. O és canvia pal o es pinta revers. ^it. Fonteana

F9

Canviat xapa 10x10.direcció >it. Fonteana i

F10

Posar xapa 10 x 10. Pal ok. Pintar arbre, el pal no es veu massa fins després del creuament. Contingut :⬆️it. Fonteana /⬇️Esterri de Cardós

F11

Posar xapa 10 x 10. Direcció ⬅️it. Fonteana ↘️Esterri de Cardós. Cal indicar bé la baixada, pintar algun arbre en direcció a Esterri, no es veu. Foto 3

Nova senyal

xapa 20x20 + pal. el cami continua per el tros de pista i arriba a l'area recreativa posar un pal i una senyal o pintar -> Els Plaus 200 m /2 min -> Pla de Nequa

F11 els plaus. Area recreativa

Posar un pal i una xapa 20x20 abans dels Plaus pujant d'esterri. Restauració taula pícnic i tancat Canviar xapa 10x10 ⬆️it. Fonteana /⬅️Esterri de Cardós. Al pal llarg posar un G1. 4 amb mapa de l'itinerari punt de situació Pintar arbre per continuar el itinerari amunt, no hi ha cap indicador

F12

Creuament, el camí segueix cap a la dreta. Pal nou +2 xapa 20x20. Xapa 1 Baixant ⬆️Área recreativa els Plaus i Esterri de Cardós. Xapa 2 sortint dels Plaus ➡️it. Fonteana. Cada capa a un costa del pal perquè sigui visible

Pintar groc als arbres

F13

Cabana del vaquer Canviar xapa 10x10.pal ok ⬆️It. Fonteana Cabana del vaquer i posar picto de runes Pintar revers de la senyal en groc per la baixada

Pintar

Posar marques grogues de pintures en doble sentit

F14

Pal i xapa 20x20noves.⬅️Els plaus I Esterri de Cardós ➡️it. Fonteana i Pla de Nequa. El pal es posa seguint de la línia de camí, no de cara a cap direcció

F15

Dos xapes 10x10. X1=⬆️els plaus /Esterri de Cardós. X2=⬆️pla de Nequa /it. Fonteana

F16

Banderola nova. Contingut igual k ara + ⬅️It fonteana a peu

F17

Canvi pal i xapa 20x20. ⬅️Esterri de Cardós (en cotxe i a peu) ➡️it. Fonteana circular

F17a - Nova senyal!

Bosc pi negre fa estona que no hi ha cap senyal pintada XAPA 20X20 més pal (fletxa amunt) Pla de Nequa 2 km / Pic de La Portella 0,90 km (1912 m) (fletxa dreta) It. Fonteana Esterri de Cardós

Pins canelobres

Segueix sense cap senyal, confós

Pintar groc. Aquí es troba el camí de nou

F18

Pal i xapa 20x20.⬆️It fonteana circular /área els plaus ⬇️it fonteana circular /Esterri de Cardós

F19

Xapa 10 x 10. ⬆️It. Fonteana /Esterri ⬇️It. Fonteana/pla de Nequa

F20

Nova senyal 20 x 20. ⬇️Pla de Nequa /it. Fonteana ⬆️Esterri /it. Fonteana Es confon el camí amb la trotxa

F21

A la pista. ⬆️It. Fonteana /Esterri ⬅️Pla de Nequa en cotxe

F22

Esquerra pista. Posar pal i senyal 20x20 ⬆️It fonteana /pla de Nequa ⬅️Esterri per pista