Час  18 годин 43 хвилин

Recorded березня 2013

4,2
8,5

біля Castellar del Riu, Catalunya (España)

Sortim del Càmping Aigua d’Ora per la carretera glaçada de Castellar del Riu que aviat s’enfila entre roures a la recerca del sol matiner. Comencem la baixada al costat de Cal Sisquer on agafem la pista tota enfangada pel pas del bestiar. La pista es va desdibuixant fins esdevenir sender i baixar-nos al riu que travessem per palanca. Creuem pel camp gran fins la ctra, llarg tram d’asfalt d’uns 4,5Km en pujada fins St Martí de la Corriu. Passat St Martí deixem la ctra, la tornem a agafar 1Km i ens desfem de l’asfalt a uns 600m del Cap de Balç sota el Roc de Guixers amb vistes espectaculars i inici de la baixada.
Uns 600m de descens que es fan llargs, passa per Sant Lleïr, amb bones vistes de Sant Llorenç de Morunys, serra del Verd i Port del Compte.
Гірський перевал

Holaaa Se Puede hcer en BTT

• Фото dani_pent

dani_pent 6 серп. 2013

Sí se puede ciclar si te gustan los senderos. Algun tramo corto te obligará a bajar de la bici pero en general es ciclable con pistas, algo de asfalto y senderos fáciles.
    Quizás mejor buscar pista des des Cap de Balç a Sant Lleir, creo recordar que hay pendientes fuertes con piedra suelta.