xbrau

Recorded липня 2019

0,8
1,7

біля Gjógv, Eysturoyar sýsla (Føroyar)

Caminada pels voltants de Gjogv per observar els penya-segats dels voltants i els immensos prats de pastura dels xais.
El poble de Gjogv es troba al costat d'un petit penya-segat que fan/feien servir de port. La caminada comença en aquest punt i podem observar al fons l'illa de Kalsoy amb tota la seva allargada. Comencem a pujar un fort pendent, seguint la silueta del penya-segat; hi ha algun tros que es puja amb escales de fusta. Arribem a la part més alta del penya-segat sense haver fet un kilòmetre. Continuem per la silueta del penya-segat fins arribar punt que ens obliga a canviar de sentit. Passegem per tot el prat al costat dels xais i tornem pel mateix camí.

Vista de Gjogv

Vista general del poble des de l'altre costat del final del penya-segat.

Vista a diferents angles

фото

Vista del pendent de la muntanya

Penya-segat, camp de pastura i xais

El Jose a la punta del Penya-segat

фото

L'altre penya-segat amb el salt d'aigua.

Punta del penya-segat i vista de la costa NE de l'illa de Eysturoy