Скачати

Складність

Легко

вниз

• Фото Forat de l'Abella (Abella de la Conca)

Час

2 годин 54 хвилин

Координати

30 червня 2021 р.

червня 2021

біля Abella de la Conca, Catalunya (España)

sortim de l’aparcament que hi ha a l’entrada del poble de l’Abella de la conca. Anem direcció el poble i abans de entra dins agafem un antic camí que baixa cap la pista que ens porta fins els gorgs que hi ha a l’entrada del Forat de l’Abella. Després del gorgs iniciem el tram del forat de l’abella que fem amb les sabatillas de riu per passar sense cap problema en l'època que anem nosaltres (juny) travessem el petit congost i seguim remuntant el riu i fent alguns banys en diferents gorgs que trobem fins arribar al més gran. Des d’aquest hi ha un camí que surt del riu i remunta cap a la part alta del poble de l’Abella de la Conca que visitem les cases i baumes que hi ha fins arribar a l'església de Sant Esteve (Romanica) que sorprèn per la seva bellesa. Des de l'església baixem pels carrers del poble fins l’aparcament, punt de sortida de la ruta.