Moving time  3 годин 16 хвилин

Recorded лютого 2020

3,3
6,6

біля Rajadell, Catalunya (España)

Sortim del poble de Fals, can Felip, agafem direcció llevant, anem i venim de la Font de les Oliveres, agafem un corriol per l'aresta de la serralada fins el pla del Maquí.

Aleshores agafem direcció nord, pel mateix corriol fins a trobar la pista, Camí de la Mallencosa, fins el pla de les Tortes, que agafem un corriol a la dreta.

Passem per la font dels Pins, una bauma i continuem fins la Torre Nova de Fals.

Continuem fins el Castell de Fals, amb la segona Torre, l'Esglèsia de Sant Vicenç, baixem fins el torrent de Fonollosa.

Creuem el torrent i al cap d'uns 300 metres, en direcció ponent, el tornen a creuar en direcció sud, visitem el Pou de Glas de Fals i tornem agafar el corriol en direcció sud.

Seguim el corriol, fins a creuar una pista enquitrenada, per agafar una pista fins el mas Maçana, que agafem el camí dels Plans, fins a trobar una pista enquitrenada.

La seguim, a la dreta, uns 200 metres, que la deixem per agafar una pista, a l'esquerra, que passant pel mas La Torre ens portarà fins el cotxe.

Bones vistes, moltes cabanes de tros, bons corriols i pistes.

Erem en Tomàs, en Joan, 2 Josep's i Jo.