Скачати

Координати

27 листопада 2018 р.

листопада 2018

біля Beseit / Beceite, Aragón (España)

Sortirem d'Arnes pel camí dels Estrets, fins a prop del mas Nou, on ens desviarem a la dreta per una pista que al poc es transformarà en una senda i més tard en pista un altre cop per arribar a un desviament a l'esquerra poc abans del coll de la Creu. Passant a prop del mas de la Creu i caminant pels marges dels camps, remuntarem un collet, des d'on ja en franca baixada anirem a trobar el riuet de les Valls, i el remuntarem passant per sota la roca Grossa fins els paradisíacs prats enfront les runes del mas de les Valls, on agafarem la senda que passant pel coll de Xertó ens durà al riu Algars, una mica mes amunt del toll del Vidre (visita opcional i font en 5'). Seguirem per la pista fins agafar el camí de la costa d'Arrancapets, passant pel coll de Pelele, pujarem al cim de la Penyagalera, magnífic mirador del paisatge que ens envolta. Pel camí que tot baixant ens durà fins a la Pesquera, gaudirem d'unes vistes privilegiades del racó de Sant Antoni. Un cop arribats al riu Ulldemó i la Pesquera, qui es resistirà a fer un banyet? Prenem la pista i en pocs minut ens desviarem pel PR que ens estalviarà l'asfalt fins a Beseit. La Fabrica de Solfa està a la part baixa del poble.

Cruilla Sendes

Cruilla_PRs

• Фото kim Cama

kim Cama 5 лист. 2019 р.

I have followed this trail  перевірено  View more

Es una llàstima que el trac penjat el la pàgina web oficial estigui traçada des d'un ordinador i NO SOBRE EL TERRENY.....diu molt poc a favor.....
    Els estels blaus de marcatge son " pràcticament inexistents " fins que no ets dins els límits del Parc.